تاریخ عرضه و قیمت گوشی های موتو جی ۷ موتورولا

تاریخ عرضه و قیمت گوشی های موتو جی ۷ موتورولا

موتورولا روز گذشته از چهار گوشی جدید در سری محبوب موتو جی خود رونمایی کرد و حالا قیمت گوشی های موتو جی ۷ به همراه تاریخ عرضه آنها مشخص شده است.

موتورولا از گوشی های موتو جی ۷ پاور با محوریت ظرفیت باتری، موتو جی ۷ پلی با محوریت قیمت بسیار پایین و مت جی ۷ پلاس با محوریت قدرت سخت افزاری بالا رونمایی کرد. با توجه به این تعداد زیاد گوشی ‌ها و این که هرکدام مشخصات کاملا متفاوتی دارند، حالا می‌خواهیم قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه هر کدام را به طور دقیق مشخص کنیم.

لازم است بدانید که تمام گوشی های جدید خانواده Moto G به طور پیش‌فرض دارای سیستم عامل اندروید ۹ پای خواهند بود و پورت یو اس بی تایپ سی برای شارژ کردن به همراه یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در کنار پشتیبانی از جسچرهای لمسی برای ناوبری در محیط کاربری اندروید پای در هر چهار مدل دیده می‌شود.

مدل های مو تو جی ۷، جی ۷ پلی و موتو جی ۷ پاور ابتدا در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهند شد. موتو جی ۷ پلاس وارد این بازار نمی‌شود و در عوض، این گوشی قدرتمند در اروپا و باقی نقاط جهان عرضه خواهد شد.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی های سری موتو G7 موتورولا

موتو جی ۷ پلی به عنوان ارزان‌ترین گوشی این سری از فصل بهار و با قیمت ۲۰۰ دلار فروش خواهد رسید. گوشی موتو جی ۷ پاور با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قیمتی مدل ۲۵۰ دلار دارد و از فصل بهار در فروشگاه‌های کشور آمریکا قابل خریداری است. مدل موتو جی ۷ نیز به عنوان ستاره این سری قیمتی معادل ۳۰۰ دلار خواهد داشت که عرضه آن هم از فصل بهار شروع می‌شود. مدل موتو جی ۷ پلاس به عنوان قدرتمندترین گوشی این سری نیز دارای قیمتی معادل ۳۰۰ یورو خواهد بود و به جز آمریکا در سایر نقاط جهان عرضه می‌شود.

توجه داشته باشید که ممکن است عرضه هرکدام از این مدل‌ها در کشورهای مختلف با تاخیر برنامه‌ریزی شده صورت بگیرد. بنابراین منتظر برنامه‌های تکمیلی موتورولا برای انتشار جهانی آنها باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مفت گرونن اینا مگ ادم خر باشه پولشو بریزه جوب