عکس های ایسوس زنفون ۶ با سه دوربین اصلی و بدون ناچ افشا شد

عکس های ایسوس زنفون ۶ با سه دوربین اصلی و بدون ناچ افشا شد

نکته مشترکی که در تمام عکس های لو رفته از گوشی زنفون 6 دیده بودیم، وجود یک حفره بر روی نمایشگر بود، اما حالا تصاویر جدیدی که از این گوشی افشا شده که نمایشگر یکپارچه ZenFone 6 ایسوس را نشان می‌‌دهد.

به تازگی عکس های جدیدی از گوشی ایسوس زنفون ۶ (ASUS ZenFone 6) لو رفته است که پنل پشتی این گوشی را به طور کامل نشان می‌دهد. از آنجا که جعبه گوشی نیز در کنار محصول دیده می‌شود، احتمالا این تصاویر به نسخه نهایی که برای کاربران به شکل عمومی عرضه می‌شود تعلق دارند.

عکس های ایسوس زنفون ۶ با سه دوربین اصلی و بدون ناچ افشا شد

همانطور که می‌بینید مدل زن فون ۶ با سه دوربین بر روی پنل پشتی عرضه می‌شود که ساختار عمودی آنها شامل یک کادر دوگانه و یک سنسور جداگانه به شکل دایره‌ای است که فلش ال ای دی نیز در زیر آنها قرار گرفته است. در این تصاویر دو مدل متفاوت از زنفون 6 ایسوس نشان داده شده که یکی از آنها دارای ظاهر مشکی براق است و بر روی پنل شیشه‌ای دیگری، یک هاله رنگ بنفش به قرمز دیده می‌شود.

هیچ‌کدام از این تصاویر پنل جلویی گوشی را به ما نشان نمی‌دهد اما اگر با دقت در عکس دوم نگاه کنید، جعبه گوشی در پس زمینه وجود دارد که ما می‌توانیم گوشه‌ای از پنل جلویی را بر روی آن مشاهده کنیم. همان‌طور که می‌بینید هیچگونه حفره‌ای بر روی این نمایشگر دیده نمی‌شود و ناچ و بریدگی خاصی نیز بر بالای آن وجود ندارد.

عکس های ایسوس زنفون ۶ با سه دوربین اصلی و بدون ناچ افشا شد

بنابراین می‌توانیم بگوییم که ایسوس زنفون ۶ با یک نمایشگر یک‌پارچه عرضه می‌شود و البته از آنجایی که سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی وجود ندارد، احتمالا این سنسور جایی در پنل جلویی به خود اختصاص خواهد داد.

امکان عرضه ایسوس زنفون ۶ با نمایشگر ناچ هنوز هم وجود دارد

این سبک طراحی به معنای آن است که حاشیه پایین نمایشگر کمی ضخیم‌تر خواهد شد و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ برای نمایشگر به وجود خواهد آمد. حاشیه بالای نمایشگر نیز تقریبا ضخامتی مشابه حاشیه سمت چپ و راست دارد که احتمالا میزبان دوربین سلفی با بلندگوی تماس خواهد بود. البته ممکن است که گوشی زنفون ۶ در چند مدل مختلف روانه بازار شود و گزینه‌هایی از آن دارای ناچ قطره‌ای و یا بریدگی مستطیلی باشند. همچنین یک گزینه پرچمدار از این سری نیز احتمالا با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و سخت افزاری قوی‌تر از مدل‌های دیگر عرضه خواهد شد و ممکن است که حاشیه نمایشگر در این مدل‌ها متفاوت باشند و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز در آنها تغییر کند.