نسخه 5G هواوی پی 30 پرو

اروپایی‌ها منتظر نسخه 5G هواوی پی 30 پرو باشند

منابع می‌گویند هواوی قرار است مدل 5G هواوی پی 30 پرو را در اروپا عرضه کند. گوشی Huawei P30 Pro تا چندی دیگر معرفی می‌شود.

اخیرا گفته می‌شود که هواوی لهستان در یک بیانیه‌ی رسمی اعلام کرده که آن‌ها در ماه مارس و در شهر پاریس میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه هستند که قرار است در آن‌جا از گوشی‌های هواوی پی 30 و پی 30 پرو پرده بگشایند. و در حالی که هرآنچه لازم است از این محصولات بدانیم تا به امروز منتشر شده٬ یک خبر جدید از این محصولات به بیرون درز کرده است. یک کاربر در ویبو مدعی شده که نسخه 5G هواوی پی 30 پرو نیز معرفی خواهد شد؛ هرچند این نسخه بسیار گران قیمت است و هواوی فقط آن را در قاره اروپا عرضه خواهد کرد.

تراشه Barong 5000 در نسخه 5G هواوی پی 30 پرو

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها٬ برنامه‌هایشان برای رونمایی از گوشی های 5G خود را اعلام کرده‌اند. اخیرا شیائومی نیز از نسخه 5G گوشی شیائومی می میکس 3 پرده برداشته است. اوپو٬ ویوو و زد تی نیز گوشی‌های 5G خود را معرفی کرده‌اند. با توجه به عرضه چیپ 5G توسط هواوی به نام “Barong 5000” که به تازگی صورت گرفته٬ دیگر عرضه نسخه 5G هواوی پی 30 پرو غیرمنتظره نخواهد بود.

بر اساس شایعات به بیرون درز پیدا کرده٬ این گوشی از یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و بدیهیست که هیچ تفاوتی از این نظر بین مدل پرو و اصلی وجود نخواهد داشت. به نظر می‌رسد تنها تفاوت٬ ماژول دوربین پشتی آن‌هاست و اینکه مدل اصلی به نمایشگر کوچک‌تری مجهز خواهد بود. به گفته‌ی برخی منابع٬ این مدل به یک نمایشگر 6.1 اینچی اولد تجهیز می‌شود٬ در حالی که اندازه‌ی کلی دیوایس نزدیک به گوشی هواوی پی 20 است. خبر خوب٬ حفظ جک 3.5 میلی‌متری هدفون است!

هواوی پی 30 پرو نیز به یک نمایشگر 6.5 اینچی اولد تجهیز می‌شود که نزدیک به مدل میت 20 پرو خواهد بود. استاندارد شارژ سریع در مدل اصلی 22.5 وات خواهد بود٬ در همین حال مدل پلاس از فناوری شارژ سریع 40 وات بهره می‌برد.