کیا اسپورتیج 2020

کیا اسپورتیج 2020 در نمایشگاه خودرو شیکاگو رونمایی شد

کیا اسپورتیج 2020 در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 معرفی شد. این کراس اوور کره‌ای فیس لیفتی از مدل‌های قبلی محسوب می‌شود. در ادامه مشخصات و امکانات کیا اسپورتیج جدید را بررسی می‌کنیم.

شرکت خودروسازی کره‌ای Kia فیس لیفتی از کیا اسپورتیج را در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 به صورت رسمی رونمایی کرد. فیس لیفت کیا اسپورتیج 2020 همانند گذشته در تیپ‌های LX ، EX و SX عرضه می‌شود، اما این خودروساز کره‌ای برای محصول جدید خود تیپ جدیدی را با نام S در نظر گرفته است که نسبت به تیپ‌های دیگر از لحاظ داخلی و ظاهری اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. بر اساس اعلام رسمی کیا، خودرو کیا اسپورتیج 2020 از نیمه اول امسال در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

کیا اسپورتیج 2020

مشخصات کیا اسپورتیج 2020

شرکت کیا برای کراس اوور کامپکت خود تغییرات ظاهری جدیدی را در نظر گرفته است که از این بخش می‌توان به مه شکن‌های جدید، طراحی جدید سپرهای جلو و عقب، طراحی مجدد گرافیک داخلی چراغ‌های جلو با راهنماهای LED، تغییر طراحی عقب و رینگ‌های جدید اشاره کرد. مشتریان این خودرو می‌توانند چراغ‌های جلو و مه شکن‌های LED را سفارش دهند.

کیا اسپورتیج 2020

امکانات

در کابین محصول جدید کیا شاهد یک نمایشگر 8 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با کارپلی و اندروید اتو هستیم که به صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها قرار دارد. همچنین غربیلک فرمان و قاب دریچه‌های تهویه کیا اسپورتیج 2020 ارتقا پیدا کرده است. شرکت کیا برای این خودرو امکانات ایمنی جدیدی را در نظر گرفته است که از این امکانات می‌توان به کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و حرکت، سیستم جلوگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم کمکی تغییر خط، نوربالای خودکار و سیستم هشدار توجه راننده اشاره کرد.

کیا اسپورتیج 2020

مشخصات فنی

مشخصات فنی این خودرو نیز همانند نسخه‌های قبلی است. کیا اسپورتیج 2020 همانند نسخه‌های قبلی به موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که قدرتی معادل 181 اسب بخار و گشتاور 237 نیوتن‌متر تولید می‌کند. همچنین این خودرو از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که قادر است قدرتی معادل 240 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از موتور توسط گیربکس 6 سرعته به صورت استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، اما مشتریان می‌توانند سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

تصاویر کیا اسپورتیج 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. محمد
    تو ماشین چی داری ؟؟؟

  2. یم قیافش قدیمی میزنه