ترمیناتور 6

جیمز کامرون اطلاعات جالبی از فیلم ترمیناتور 6 را ارائه کرد

جیمز کامرون اطلاعات جالبی از فیلم ترمیناتور 6 (Terminator 6) را ارائه کرد. این اطلاعات شامل نکاتی در مورد شخصیت‌های تی 800 با بازی آرنولد شوارتزیگر٬ سارا کانر با بازی لیندا همیلتون و همچنین نام نهایی فیلم هستند.

جیمز کامرون٬ نام نهایی ترمیناتور 6 را افشا کرد. این کارگردان در نشست خبری فیلم Anita: Battle Angel که در نوشتن و تولید آن همراکری کرده٬ حضور پیدا کرده بود. کامرون در طول هفته‌ی گذشته اطلاعات زیادی از فیلم‌های در دست تولیدی همچون آواتار٬ آنیتا و فیلمی که مدت‌ها منتظر آن هستیم٬ ترمیناتور (که کامرون پروژه‌ی ساخت مجموعه ترمیناتور را از سال 1984 کلید زد) را ارائه کرده است. علاوه بر افشای نام این فیلم سینمایی٬ کامرون اطلاعاتی از T-800 (آرنولد شوارتزنگر) و چگونگی تغییر سارا کانر (لیندا همیلتون) در طول زمان را نیز ارائه کرده است.

نام نهایی فیلم ترمیناتور 6

نام نهایی ششمین نسخه از فیلم نابودگر٬ Terminator: Dark Fate نام خواهد داشت. همانطور که احتمالا خیلی‌ها انتظارش را داشتند٬ این عنوان سه قسمت گذشته را نادیده می‌گیرد و مستقیما دنبال کننده‌ی Terminator 2: Jujment Day خواهد بود. تیم میلر به عنوان کارگردان این کار معرفی شده است و کامرون از اینکه چنین وظیفه‌ی سنگینی را توانسته بر روی شانه‌های شخص دیگری بگذارد خوشحال است. وی می‌گوید که تیم یک کارگردان بسیار متعهد بوده و ایده‌های خوبی را برای این فیلم داشته است.

شخصیت تی 800 در مقایسه با دیگر قسمت‌هایی از این فیلم که دیده بودیم بسیار متفاوت خواهد بود. زمانی که ایده‌ی ساخت این فیلم به ذهن کامرون رسید٬ وی فورا به این فکر کرد که ترمیناتور بدون حضور آرنولد جذاب نیست. او همچنین به فکر بازگرداندن لیندا همیلتون افتاد. با این حال کامرون می‌گوید که باید منتظر یک تی 800 جدید باشید.

آرنولد بازگشته است. او یک ترمیناتور متفاوت از آنچیزیست که تا به امروز دیده‌اید. البته او با همان نام گذشته در فیلم ظاهر خواهد شد٬ اما از نظر شخصیتی کاملا متفاوت خواهد بود.

لیندا همیلتون نیز یک نسخه‌ی جدید از سارا کانر در فیلم ترمیناتور 6 خواهد بود. این فیلم سال‌ها پس از ترمیناتور 2 را روایت می‌کند. ما پیشتر عکسی از همیلتون را در کنار ناتالیا ریز و مکنزی دیویز٬ هنگام فیلمبرداری ترمیناتور جدید دیده بودیم که بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.

او سنگ دل‌تر شده٬ اما همین به طریقی او را قوی‌تر کرده است. شاید کمتر دوست‌داشتنی باشد٬ اما وقتی او قوی‌تر باشد٬ در نهایت می‌تواند به شخصیت مهمی در هنگام مواجهه با کاراکترهای پیش رویش تبدیل شود. این یک فیلم با محوریت بانوان است و خوشحالم که تیم این سبک را انتخاب کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ترمیناتور شیشم ساختن یا خدا

  2. مردم براش پول میدن اینا هم میفروشن