انتشار تصاویری واضح از کیس شارژ ایربادهای وایرلس Galaxy Buds سامسونگ

انتشار تصاویری واضح از کیس شارژ ایربادهای وایرلس Galaxy Buds سامسونگ

درست است که در روزهای گذشته ‌گزارش‌های زیادی از ایربادهای وایرلس سامسونگ منتشر شده بودند اما حالا شفاف ترین تصاویر از این هدفون های بلوتوثی به همراه بخشی از مشخصات آنها را به دست آورده‌ایم.

در روز بیستم فوریه (یکم اسفند) و در مراسم رونمایی از پرچمداران سری گلکسی اس ۱۰، محصولات دیگری نیز از سوی کمپانی کره‌ای معرفی خواهد شد که گوشی قابل انعطاف و البته ایربادهای بلوتوثی Galaxy Buds از جمله آنها محسوب می‌شوند. این هدفون‌ها که با نام گلگسی بادز شناخته می‌شوند، احتمالا به طور رایگان به کاربرانی که یکی از پرچمداران سامسونگ را در برخی از بازارها پیش‌خرید کنند اهدا خواهند شد.

در تصاویر جدیدی که از سوی سم موبایل منتشر شده است ما می‌توانیم کیس شارژر و طراحی کامل ایربادهای بلوتوثی گلکسی بادز را ببینیم. البته تعدادی از جزئیات مربوط به مشخصات فنی این هدفون‌ها نیز لو رفته است از جمله این که آنها از یک باتری کوچک‌تر ۵۸ میلی‌آمپر ساعتی نسبت به هدفون‌های آیکون ایکس برخوردارند که باتری بسیار بزرگتری با ظرفیت ۸۲ میلی‌آمپر ساعت داشت.

انتشار تصاویری واضح از کیس شارژ ایربادهای وایرلس Galaxy Buds سامسونگ

قیمت و تاریخ عرضه ایربادهای گلکسی بادز سامسونگ

کیس شارژر آنها نیز باتری کوچک‌تری دارد و تنها ظرفیت ۲۵۲ میلی‌آمپر ساعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته این کیف از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند که قابلیت مهم و جدیدی نسبت به نسل گذشته محسوب می‌شود. ایربادهای گلکسی بادز از استاندارد IPx2 برای مقاومت کامل در برابر نفوذ آب، بلوتوث ۵.۰ و البته ۸ گیگابایت ظرفیت داخلی برخوردار هستند.

احتمالا فروش این هدفون های بلوتوث سامسونگ نیز همراه با سری گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ آغاز می‌شود و البته هنوز صحبتی درباره قیمت‌گذاری آنها به میان نیامده است. با توجه به شایعات موجود احتمال کمی وجود دارد که سامسونگ این هدفون‌ها را با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار به فروش برساند.