دیزنی عکسی از ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو فیلم علاءالدین 2019 را منتشر کرد

دیزنی عکسی از ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو فیلم علاءالدین 2019 را منتشر کرد

بعد از انتشار یک تریلر از بازسازی فیلم محبوب علاءالدین توسط دیزنی حالا این کمپانی طرفداران را به تماشای یک عکس جذاب از ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو آبی رنگ این فیلم انیمیشنی دعوت کرده است.

در تصویری که آن را در زیر مشاهده می‌کنید ویل اسمیت در حال صحبت با کاراکتر علاءالدین است که مینا مسعود (Mena Massoud) بازیگر کانادایی نقش آن را بر عهده خواهد داشت. این شات را ما پیش از این در تریلر منتشر شده ندیده بودیم و البته شواهدی هم مبنی بر این که چه دیالوگی بین آنها رد و بدل می‌شود وجود ندارد؛ اما احتمالا این صحنه در واقع همان قسمتی باشد که علاءالدین برای اولین بار چراغ جادو را به قصد سرقت آن پیدا کرده و با غول چراغ جادو مواجه می‌شود.

دیزنی عکسی از ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو فیلم علاءالدین 2019 را منتشر کرد

البته همانطور که مشاهده می‌کنید، ویل اسمیت قرار نیست در این فیلم با هیبت واقعی خودش ظاهر شود و در واقع کاراکتر او ترکیبی از جلوه‌های ویژه و لایو اکشن خواهد بود که البته نتیجه کار هم بسیار جذاب درآمده و حالتی سورئال به او بخشیده است و گوش‌های نوک تیز این غول نیز به ویل اسمیت بسیار می‌آید.

بسیاری از طرفداران نگران بودند که این هیولای آبی رنگ در بازسازی دیزنی از این عنوان رمانتیک کمدی محبوب سال ۱۹۹۲ چگونه از آب در خواهد آمد اما حالا می‌بینیم که استایل موها، دست‌بندها و گردن‌بندهای طلایی نوستالژیک همگی به چهره‌ی ویل اسمیت بسیار نشسته‌اند.

تاریخ اکران فیلم علاءالدین 2019 (Aladdin 2019)

به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) نسخه‌ی ۲۰۱۹ فیلم علاءالدین توسط دیزنی ساخته خواهد شد و مینا مسعود نقش اول فیلم را برعهده خواهد داشت. نائومی اسکات (Naomi Scott) به عنوان پرنسس جازمین، ویل اسمیت (Will Smith) به عنوان غول چراغ جادو، مروان کنزاری (Marwan Kenzari) به عنوان کاراکتر منفی جعفر، نوید نگهبان (Navid Negahban) به عنوان سلطان، نسیم پدراد (Nasim Pedrad) به عنوان دالیا، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) در نقش پرنس اندرز و نومان آکار (Numan Acar) در نقش حکیم بازی خواهند کرد. قرار است اکران این فیلم در تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد ۹۸) انجام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. زیاد این نقشو دوست ندارم

  2. الحق که بازیگری شایسته شه

  3. همین نقشو مونده بود بازی کنه