مقایسه ویدیویی سرعت عمل و دوربین گلکسی A9 2018 با هواوی Y9 2019

مقایسه ویدیویی سرعت عمل و دوربین گلکسی A9 2018 با هواوی Y9 2019

گوشی های گلکسی A9 2018 سامسونگ و هواوی Y9 2019 هواوی از میان رده های اندرویدی قدرتمند بازار محسوب می‌شوند و امروز می‌خواهیم با مقایسه ویدیویی آنها، سرعت عمل و تصاویر ثبت شده با استفاده از دوربین این دو گوشی را بسنجیم تا برنده‌ی این رقابت مشخص شود.

با وجود این که در نام‌گذاری این دو گوشی از دو سال مختلف استفاده شده است، اما زمان عرضه‌ی آنها تقریبا به یکدیگر نزدیک بوده و می‌توانیم بگوییم که رقبای مستقیم یکدیگر در بازار گوشی های میان رده اندرویدی محسوب می‌شوند. مدل هواوی وا ۹ ۲۰۱۹ در دو مدل با ۴ و ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود که به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی دارند. مجهز شدن به پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری کایرین ۷۱۰، پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4، اندروید ۸.۱ اوریو، باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۰ واتی و نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و تراکم پیکسلی ۳۹۶ پیکسل بر هر اینچ از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شود.

در سوی دیگر، گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ نیز به پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۰، پردازشگر گرافیکی Adreno 512، دو مدل با ۶ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم (به ترتیب با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی)، اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی، نمایشگر ۶.۳ اینچی سوپرامولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل بر هر اینچ، از مهم‌ترین مشخصات سخت افزاری آن هستند.

از حیث مشخصات دوربین نیز گلکسی A9 2018 سامسونگ به ۴ دوربین ۲۴، ۸، ۱۰ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده که به ترتیب برای ثبت تصاویر معمولی، عکاسی فوق عریض، تصویربرداری تله فوتو و تشخیص عمق میدان به کار می‌روند. اما Y9 2019 هواوی تنها ۲ دوربین دارد که شامل یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای تصویربرداری معمولی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 برای تشخیص عمق میدان می‌شوند.

مقایسه ویدیویی سرعت عمل و دوربین گلکسی A9 2018 با هواوی Y9 2019

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. وای 9 چقدر گوشیه خوبیه

  2. بازم مثل همیشه سامسونگ برتر مطلق بود و هست و خواهد بود