گوشی منعطف زد تی ای نوبیا

گوشی منعطف زد تی ای نوبیا در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود + عکس

با توجه به دعوتنامه‌ی ارسالی از سوی نوبیا٬ گوشی منعطف زد تی ای نوبیا را می‌توانیم در کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) ملاقات کنیم.

نوبیا٬ شرکت زیرمجموعه زد تی ای احتمالا می‌خواهد از یک گوشی انعطاف پذیر در کنگره جهانی موبایل پیش رو پرده بگشاید. یک پوستر تبلیغاتی چند روز پیش از سوی این شرکت منتشر شده بود و حالا دعوتنامه‌های رسمی مربوط به رویداد خبری نوبیا برای اصحاب رسانه فرساتده شده است. در این رویداد که قرار است در بارسلونا برگزار شود٬ گوشی منعطف زد تی ای نوبیا معرفی خواهد شد.

گوشی منعطف زد تی ای نوبیا

بر روی دعوتنامه‌ی این شرکت از عبارت “Flex Your Life” به معنای زندگیت را انعطاف بده٬ مشاهده می‌شود که می‌تواند به یک دیوایس با نمایشگر منعطف اشاره داشته باشد. البته مشخص نیست که این دیوایس منعطف چه خواهد بود٬ اما با توجه به اشکال موجود در این دعوتنامه٬ به نظر می‌رسد نوبیا قصد دارد از یک گوشی هوشمند با نمایشگری پرده برداری کند که از وسط به دو نیم خم می‌شود.

آیا گوشی منعطف زد تی ای نوبیا از اندروید قدرت می‌گیرد؟

شاید محصول نهایی متفاوت از آن تیزر ویدیویی باشد که نوبیا در نمایشگاه IFA به تصویر کشیده بود٬ اما هر چه که هست ما باید منتظر یک غافلگیری خوب از سوی این برند چینی باشیم که احتمالا تجربه کاربری جدیدی را با خود به همراه خواهد داشت. حال سوالی که باقی می‌ماند٬ این است که آیا گوشی منعطف زد تی ای نوبیا از یک نسخه‌ی ویژه‌ی اندروید استفاده می‌کند٬ یا آنکه نوبیا خود یک رابط کاربری ویژه را برایش طراحی کرده است! نمایشگر منعطف فناوریست که پس از سال‌ها انتظار٬ سرانجام در سال 2019 به حقیقت پیوسته و در دسترس کاربران حقیقی قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اپراتور های خوش انصاف

    آقا همراه اول و ایرانسل باز بسته های اینترنت رو تغییر دادن و گرون کردن!!!لطفا پیگیری کنید

  2. در بارسلونا ؟؟؟؟؟