یوسیم رویایی

یوسیم رویایی همراه اول ؛ با تعویض سیم کارت یکی از برندگان اینترنت رایگان باشید

کمپین یوسیم رویایی همراه اول آغاز شده و تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت. در این طرح، مشترکان می‌توانند با تعویض سیم کارت خود به یوسیم، یکی از برندگان سیم کارت رویایی با اینترنت رایگان یک ساله باشند.

همراه اول کمپین جدیدی را با نام یوسیم رویایی آغاز کرده است تا مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری خود را به تعویض سیم کارت به USIM تشویق کند. در این کمپین که هم‌اکنون آغاز شده و تا یک سال دیگر یعنی تا تاریخ 30 دی 1398 ادامه خواهد داشت، تمامی مشترکان اعتباری و دائمی همراه اول که در این بازه، سیم کارت خود را به یوسیم تعویض و شروع به استفاده از اینترنت 4G کنند، می‌توانند یکی از برندگان پیشنهاد تشویقی ویژه باشند. این پیشنهاد تشویقی ویژه، یک سیم کارت رویایی است که استفاده از اینترنت با آن تا یک سال رایگان خواهد بود. این سیم کارت‌های رویایی به هزار نفر از برندگان اهدا می‌شود.

نحوه شرکت در کمپین یوسیم رویایی

شرکت در طرح یوسیم رویایی نیاز به فعال‌سازی خاصی ندارد و فقط باید کارهای زیر را انجام دهید:

1. در بازه زمانی گفته شده، یعنی تا 30 دی 98 سیم کارت خود را  به یوسیم تعویض کنید.

2. در صورتی که گوشی شما از 4G پشتیبانی می‌کند، در بازه زمانی طرح از اینترنت 4G استفاده کنید.

فرایند مشخص شدن برندگان یوسیم رویایی همراه اول از روش اعداد تصادفی انجام می‌شود و در طول برگزاری این کمپین، 1000 نفر به عنوان برنده سیم کارت رویایی معرفی خواهند شد. در صورتی که سیم کارت مشترک رویایی باشد، پس از اولین استفاده از اینترنت 4G، پیامک اطلاع‌رسانی برای وی ارسال می‌شود. همچنین مشترک می‌تواند با استفاده از کد دستوری ستاره 10 ستاره 390 مربع (#390*10*) رویایی بودن سیم کارت خود را استعلام کند.

یوسیم رویایی

گفتنی است برای بسته اینترنت رایگان یک ساله یوسیم رویایی ، یک حد مصرف منصفانه در نظر گرفته شده که در صورت عبور مصرف اینترنت از این حد، به مشترک اطلاع‌رسانی و بسته وی غیر فعال می‌شود. البته در این صورت، مشترک می‌تواند بسته‌های عادی اینترنت همراه را خریداری و استفاده کند. همچنین در صورت تغییر مالکیت سیم کارت، بسته هدیه یوسیم رویایی غیر فعال می‌شود. در پایان لازم به ذکر است که اسامی برندگان یوسیم رویایی به صورت ماهیانه در پرتال شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.