برند iQOO

اولین گوشی برند iQOO ویوو، نخستین گوشی منعطف شرکت خواهد بود

شرکت ویوو به تازگی برند زیر شاخه جدید خود با نام iQOO را معرفی کرد‌ه‌ است. به نظر می‌رسد شرکت چینی ویوو قصد دارد محصولاتی پریمیوم و بسیار خاص را تحت برند iQOO معرفی کند.

بعد از معرفی برند iQOO توسط ویوو، در حالی که هنوز نحوه تلفظ صحیح آن را نمی‌دانستیم، انتشار اخباری در شبکه اجتماعی Weibo نشان داد به زودی یک گوشی منعطف تحت این برند عرضه خواهد شد. انتظار داریم محصولات خاص ویوو از این پس تحت برند iQOO عرضه شوند. بعید نیست این شرکت، برند زیر شاخه جدیدش را فقط به گوشی های انعطاف پذیر اختصاص داده باشد!

رندرهای طراحی شده از اولین گوشی برند iQOO نشان می‌دهند این دستگاه، به عنوان نخستین گجت منعطف ویوو، در حالت عادی یک گوشی هوشمند قد بلند و کشیده است که بعد از باز کردن تای آن، تبدیل به یک تبلت خواهد شد. برخلاف بیشتر گوشی‌سازان همچون سامسونگ که برای دستگاه‌های منعطف خود، راهکار لولای به داخل تاشو را در نظر گرفته‌اند، اولین گوشی انعطاف پذیر ویوو به بیرون تا می‌شود. به این ترتیب هر دو قسمت نمایشگر در حالت بسته بودن تا، همچنان در دسترس هستند.

گوشی منعطف ویوو

درباره مشخصات فنی اولین گوشی برند iQOO هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است، اما به ادعای کاربر منتشرکننده تصاویر آن در Weibo، قیمت دستگاه بالای هزار دلار خواهد بود. از آنجایی که روی بدنه هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود، انتظار داریم در طراحی آن از همان سبک مفهومی به کار رفته در گوشی ویوو اپکس 2019 استفاده شده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بنظر خیلی بهتر از مال سامسونگ میاد