تست مقاومت و خط و خش گوشی ویوو نکس Dual Display را در این ویدیو تماشا کنید

تست مقاومت گوشی ویوو نکس Dual Display را در این ویدیو تماشا کنید

ویوو نکس Dual Display گوشی منحصر به فردی محسوب می‌شود و تفاوت آن با اکثر مدل‌های موجود در بازار این است که هم بر روی پنل جلویی و هم بر روی پنل پشتی از نمایشگر لمسی برخوردار است. در ویدیوی امروز گجت تی وی می‌خواهیم تست مقاومت گوشی دو نمایشگر ویوو نکس (vivo NEX Dual Display) را انجام دهیم تا ببینیم این محصول مدرن چه مقدار در برابر خط و خش و آسیب های فیزیکی مقاوم است.

ویوو برای اینکه در مدل نکس Dual Display حاشیه‌های نمایشگر را حذف کند به سراغ یک راه حل خلاقانه رفته و پنل پشتی را نیز به یک نمایشگر لمسی تبدیل کرده است. در واقع تمام دوربین‌ها در این گوشی بر روی پنل پشتی قرار گرفته‌اند و دیگر دوربین سلفی و حاشیه‌های ناچ فضای نمایشگر را اشغال نخواهد کرد. علاوه بر دوربین‌ها دو فلش ال ای دی نیز در دو طرف کادر دایره‌ای دوربین دیده می‌شود که هنگام روشن کردن آنها به خصوص در زمان سلفی گرفتن، رینگ دور کادر دوربین نیز روشن می شود که یک حالت مشابه فلش‌های دایره‌ای که اکثر یوتیوبرها از آن برای زیباتر کردن چهره خود استفاده می‌کنند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مشخصات سخت افزاری ویوو نکس با دو نمایشگر

تست مقاومت و خط و خش گوشی ویوو نکس Dual Display را در این ویدیو تماشا کنید

ویوو NEX دو نمایشگره به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شده و این چیپ ۸ هسته‌ای در فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 630 فعالیت می‌کند تا قدرت فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربر قرار بگیرد. ۱۰ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی به همراه سیستم عامل اندروید ۹ پای و رابط کاربری انحصاری Funtouch 4.5 این گوشی ۱۹۹ گرمی را به یک غول سخت افزاری تبدیل کرده است. دوربین‌های دوگانه ویوو نکس Dual Display شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز به فناوری فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص صحنه dual pixel و سیستم تثبیت اپتیکال ۴ محوره و البته یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 برای تشخیص عمق میدان می‌شود.

همچنین یک سنسور دوربین TOF با گشودگی دیافراگم f/1.3 برای تشخیص چهره به صورت سه بعدی در این دیوایس تعبیه شده است. با استفاده از گوشی ویوو نکس با دو نمایشگر شما می‌توانید ویدیوهای ۴k با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه بگیرید. نمایشگر سوپر امولد این گوشی دارای ابعاد ۶.۳۹ اینچی است که ۸۴.۷ درصد مساحت پنل جلویی را به خود اختصاص داده و البته رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ را در اختیارتان قرار می‌دهد. نمایشگر دوم که بر روی پنل پشتی قرار گرفته نیز یک پنل سوپر امولد ۵.۴۹ اینچی است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ را ارائه می‌دهد.

پرچم‌دار فوق العاده قدرتمند ویوو از باتری لیتیوم یونی ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که شارژ سریع ۲۲.۵ واتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. سنسور اثر انگشت گوشی درون نمایشگر قرار گرفته و بلوتوث ۵.۰ و یو اس بی تایپ سی از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شود. بنابراین اگر شما هم از طراحی منحصر به فرد این گوشی چینی لذت برده‌اید و احتمالا قصد خرید آن را دارید، تست مقاومت ویوو نکس Dual Display در ویدیو امروز گجت تی وی را از دست ندهید تا ببینید این بدنه مدرن و فانتزی در برابر خط و خش و آسیب‌های فیزیکی چه میزان مقاومت از خود نشان خواهد داد.

تست مقاومت و خط و خش گوشی ویوو نکس Dual Display