طرح دوشنبه سوری همراه اول

در طرح دوشنبه سوری همراه اول بسته‌های اینترنتی رایگان جایزه بگیرید

همراه اول با هدف افزایش رضایت مشتریان خود در آخرین دوشنبه هر ماه جوایز ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد. در آخرین دوشنبه بهمن 97 نیز مشترکان می‌توانند در طرح دوشنبه سوری همراه اول شرکت کرده و 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه بگیرند.

اپراتور همراه اول همواره طرح‌های مختلفی را برای جلب رضایت مشتریان خود اجرا می‌کند. در همین راستا همراه اول هدایایی را در طرح دوشنبه سوری در نظر گرفته است که در آخرین دوشنبه هر ماه جوایز آن اعلام می‌شود. دومین دوره این طرح در 29 بهمن ماه برگزار خواهد شد. مشترکان همراه اول می‌توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر این طرح به پرتابل اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

فعال‌سازی طرح دوشنبه سوری همراه اول

دومین دوره طرح دوشنبه سوری همراه اول روز 29 بهمن 1397 اجرا می‌شود. هدایای این طرح شامل بسته‌های دیتای 100 مگابایت تا 100 گیگابایتی بوده که مهلت آن نیز یک روزه (از ساعت 5 تا 19) است. این هدایا به صورت تصادفی به مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول تعلق می‌گیرد. همچنین برای مشترکان همراه اول بسته‌های اینترنتی از 100 مگابایت تا 100 گیگابایت در نظر گرفته شده است که در روز دوشنبه 29 دی از ساعت صفر تا 23 و 59 دقیقه می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 54 ستاره 1 مربع (#1*54*100*) آن را فعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینترنت بنیان خانواده ها رو از هم میپاشونه

  2. یه روزه به چ دردی میخوره اخه