گوشی موبایل منعطف ال جی

ال جی می‌گوید هنوز برای عرضه گوشی موبایل منعطف این شرکت زود است

مدیرعامل بخش موبایل ال جی می‌گوید که هنوز برای عرضه گوشی موبایل منعطف این شرکت زود است. با این حساب در MWC 2019 تنها گوشی 5 جی این کمپانی در کنار ال جی جی 8 تینکیو معرفی خواهد شد.

ما تنها چند روز تا رویداد Unpack سامسونگ فاصله داریم و در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار خواهد شد، نخستین موج رونمایی از گوشی های انعطاف پذیر شرکت‌ها را شاهد خواهیم بود. در این میان بعید به نظر می‌رسد گوشی شرکت‌های کوچک به زودی عرضه شود، اما در اینجا یک شرکت معروف نیز وجود دارد که ادعا می‌کند فعلا برای عرضه‌ی یک گوشی موبایل منعطف زود است.

ال جی موبایل به واسطه‌ی تجربه کردن تلویزیون‌های رول شونده، در جایگاه بهتری برای عرضه یک گوشی موبایل منعطف داشت؛ با این حال یک گزارش از سوی کره نشان می‌دهد که این گوشی‌ساز راه دیگری را در پیش خواهد گرفت. هرچند شنیده می‌شد نخستین گوشی انعطاف پذیر ال جی به همراه ال جی جی 8 تینکیو و گوشی 5 جی ال جی وی 50 تینکیو معرفی خواهد شد، اما مدیر جدید بخش موبایل ال جی نشان داده است که هنوز تا رسیدن به آن مرحله زود است. به گفته‌ی وی، تا وقتی که زمان مناسب عرضه چنین محصولی فرا نرسد، آن‌ها همه چیز را علنی نخواهند کرد.

با این اوصاف، شایعه‌ای که پیشتر در مورد این گوشی شنیده بودیم به طور کامل رد می‌شود. این بدان معناست که گوشی منعطف ال جی، همان ال جی وی 50 تینکیو نخواهد بود و با یک محصول کاملا منحصر به فرد سر و کار خواهیم داشت.

گوشی موبایل منعطف ال جی همان وی 50 نیست

LG V50

فعلا منتظر گوشی موبایل منعطف ال جی نباشید

مدیرعامل ال جی موبایل در یک مصاحبه که 3 روز پیش انجام شده،‌ اینچنین گفته است:

ما قصد داشتیم گوشی موبایل منعطف خود را زمانی که گوشی 5 جی خود را عرضه می‌کنیم، معرفی کنیم؛ اما تصمیم گرفتیم فعلا آن را تولید نکنیم.

انتظار می‌رود تقاضای بازار برای این گوشی‌های هوشمند در حدود 1 میلیون نفر باشد، اما مسئله مهم ال جی در تجارت گوشی‌های هوشمند این است که ابتدا موقعیت قبلی در بازار را پیدا کند. با توجه به این وضعیت، عرضه یک گوشی با قابلیت انعطاف بسیار زود است. البته از لحاظ تکنولوژی ما کاملا آماده‌ی پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. حتما چیزی تو سرش داره

  2. راس میگه باید ببینه رقبا چی دارن در چنته