تیزر تبلیغاتی گوشی شفاف شیائومی می 9 نام‌گذاری آن را برملا می‌کند

تیزر تبلیغاتی گوشی شفاف شیائومی می 9 نام‌گذاری آن را برملا می‌کند

ما در روزهای گذشته شایعاتی درباره یک نسخه ویژه از شیائومی می 9 با پنل پشتی شفاف شنیده بودیم و حالا امروز تیزر تبلیغاتی رسمی آن نام‌گذاری این مدل را که قرار است بر مبنای یک فیلم انیمیشنی، شیائومی می 9 بتل انجل (Xiaomi Mi 9: Battle Angel) گذاشته شود آشکار می‌کند.

گوشی شفاف شیائومی می ناین با نام رسمی می 9 : Battle Angel عرضه می شود و در واقع یک همکاری مشترک بین این گوشی ساز چینی و تولیدکنندگان فیلم انیمیشنی Alita: Battle Angel به شمار می‌رود.

همان‌طور که در تیزر تبلیغاتی زیر مشاهده می‌کنید، تمرکز اصلی کمپانی سازنده برای نشان دادن این محصول بر روی پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ که در حال حاضر قدرتمندترین چیپست موبایل کوالکام محسوب می‌شود، قرار داده شده و البته سیستم شارژ وایرلس در قسمت پایینی پنل گوشی و دوربین‌های سه گانه با طراحی عمودی نیز در بالای پشتی دیده می‌شوند:

تیزر تبلیغاتی گوشی شفاف شیائومی می 9 بتل انجل

در تیزر تبلیغاتی گوشی شفاف شیائومی می ۹ به عبارات MIUI و Super Mi اشاره می‌شود که در واقع رابط کاربری پیش‌فرض گوشی و البته یک فناوری جدید برای افزایش عملکرد سی پی یو برای به دست آوردن بالاترین قدرت پردازشی ممکن را مطرح می‌کنند.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی های جدید سری می ۹ شیائومی

تیزر تبلیغاتی گوشی شفاف شیائومی می 9 نام‌گذاری آن را برملا می‌کند

ورژن شفاف این سری قرار است همزمان با مدل معمولی شیائومی می 9 در روز چهارشنبه و در مراسم رسمی کمپانی شیائومی معرفی شود. جالب است بدانید که انیمیشن Alita: Battle Angel قرار است در روز جمعه ۲۲ فوریه اکران شود و گوشی شفاف شیائومی می 9 چند روز قبل از آن وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر قیمت گذاری این اسمارت فون جاه‌طلبانه‌ی شیائومی هنوز اعلام نشده، اما شایعات اشاره دارد که احتمالا قیمت ۵۹۹۹ ین معادل حدودا ۸۸۵ دلار و ۷۸۵ یورو برای آن تعیین خواهد شد.