فروش فوری محصولات سایپا

فروش فوری محصولات سایپا از 30 بهمن شروع می‌شود

نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش عنوان کرد فروش فوری محصولات سایپا با هدف تنظیم و به ثبات رساندن قیمت خودرو در بازار از 30 بهمن شروع می‌شود.

مدتی است شرایط بازار خودرو در حالت نابسامانی عجیبی به سر می‌برد و حتی قیمت خودروهای داخلی به قیمت 6 ماه قبل خودروهای وارداتی نزدیک شده است، از این رو خودروسازان داخلی اعم از ایران خودرو و سایپا قصد دارند با اجرای طرح فروش فوری محصولات خود تا حدودی قیمت بازار را تنظیم کرده و از افزایش لحظه‌ای آن جلوگیری کنند.

فروش فوری محصولات سایپا از 30 بهمن

دکتر عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در خصوص طرح‌های فروش این شرکت عنوان کرد سایپا قصد دارد برای کنترل قیمت خودروهای داخلی در بازار و همچنین حمایت از مصرف‌کنندگان واقعی خودرو، طرح فروش فوری محصولات خود را از 30 بهمن شروع کند.

البته در این طرح فروش به ازای هر کد ملی و کد پستی فقط یک خودرو عرضه می‌شود. عبدالله بابایی در پایان خاطرنشان کرد شرکت سایپا بر اساس مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند 20 درصد از ظرفیت تولید خود را در این طرح فروش به بازار عرضه کند که البته قیمت این محصولات بر اساس اعلام سازمان حمایت خواهد بود.