معرفی سونی اکسپریا ایکس زد 4 در MWC

معرفی سونی اکسپریا ایکس زد 4 در MWC با یک تیزر جدید تایید شد

کمپانی سونی در توییتر خود تیزر جدیدی را منتشر کرده که بار دیگر تلویحا معرفی سونی اکسپریا ایکس زد 4 (Sony Xperia XZ4) با یک نمایشگر نامتعارف را در نمایشگاه MWC امسال تایید می‌کند.

در حالی که سامسونگ برنامه ریزی کرده که گوشی های خانواده گلکس اس 10 و گوشی قابل انتظار گلکسی فولد را چند روز پیش از برگزاری نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا معرفی کند٬ و اینطور به نظر می‌رسد که هواوی از گوشی های سری پی 30 خود در ماه آینده پرده برداری خواهد کرد٬ MWC امسال به یک قهرمان متفاوت نیاز دارد. برخی کمپانی‌ها تلاش خواهند کرد که از محصولاتی مرتبط با فناوری 5G یا صفحات نمایش منعطف پرده برداری کنند٬ اما از آنجایی که گوشی‌های سونی طی چند سال گذشته با کاهش محبوبیت مواجه شده‌اند٬ این زمان خوبیست که سونی اکسپریا ایکس زد 4 بدرخشد.

در ویدیوی تازه‌ای که توسط حساب کاربری رسمی سونی در توییتر منتشر شده٬ گرچه نامی از دیوایس خاصی آورده نشده است٬ اما تلویحا معرفی سونی اکسپریا ایکس زد 4 در MWC با اشاره‌ای به ابعاد و اندازه‌ها و یک پرسپکتیو جدید صفحه٬ تایید شده است. ما حتی رندرها و تصاویری که از این گوشی دیده‌ایم نیز همگی به یک نمایشگر با ابعاد 21:9 در آن اشاره داشتند.

تایید معرفی سونی اکسپریا ایکس زد 4 در MWC

 

بدیهیست که سونی چند دیوایس اندرویدی را در 25 فوریه (6 اسفند) در خلال برگزاری نمایشگاه MWC معرفی خواهد کرد. اما در بین آن‌ها گوشی بالارده سونی اکسپریا ‌XZ4 به یک نمایشگر بلند قامت نامتعارف تجهیز خواهد شد که نشان می‌دهد کمپانی ژاپنی سونی در تلاش است تا توجه مشتریان را با این خصوصیت جلب کند. امیدواریم که همانطور که از تیزرهای تبلیغاتی این شرکت پیداست٬ گوشی جدید سونی از نمایشگر و طراحی تمام صفحه با حاشیه‌های بسیار اندک در اطراف برخوردار باشد.

در مقایسه با سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم با نسبت ابعاد 16:9 و اکسپریا ایکس زد 3 با نسبت ابعاد ٬18:9 گوشی اکسپریا ایکس زد 4 با نسبت ابعاد 21:9 عرضه خواهد شد. اما دو گوشی نخست در پیشانی و چانه٬ حاشیه‌های قابل توجهی را در بر می‌گیرند. هنوز هیچ شایعه‌ای در مورد اینکه این گوشی به فناوری 5G مجهز است یا اصلا سونی قصد رونمایی از یک گوشی 5G در کنگره جهانی موبایل دارد را نشنیده‌ایم. این درحالیست که سونی در تلاش است تا بتواند با تکیه بر نسل بعدی فناوری ارتباطی سلولی٬ محبوبیت از دست رفته‌ی خود را بازگرداند.