تیزر تلویزیونی گلکسی اس 10 و گلکسی بادز به طور اتفاقی بر روی آنتن رفت!

تیزر تلویزیونی گلکسی اس 10 و گلکسی بادز به طور اتفاقی بر روی آنتن رفت!

اگر یک رکورد در کتاب رکوردهای گینس به گوشی ‌های هوشمندی که بیشترین اطلاعات افشا شده را دارند اختصاص داده شود، قطعا گلکسی اس ۱۰ سامسونگ برنده این رقابت می‌شود! پیش از این صدها تصویر، رندر و کلیپ‌های مختلف از پرچمداران ۲۰۱۹ برند کره‌ای را دیده بودیم و حالا تیزر تلویزیونی گلکسی اس ۱۰ جزئیات جدیدی را به ما نشان می‌دهد.

پرچمداران ۲۰۱۹ سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy S10) پس از ماه‌ها انتظار، فردا در رویدادی رسمی رونمایی خواهند شد و اگر شما فکر می‌کردید که تا به حال همه چیز را درباره این گوشی ها می‌دانستید. سامسونگ یک قدم به جلو رفته و حالا شما می‌توانید تیزر تبلیغاتی گلکسی اس ۱۰ که قرار است بعد از رونمایی رسمی این گوشی، در کشور نروژ منتشر شود را تماشا کنید!

این کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای توسط یکی از کاربران خبرگزاری Verge به طور اتفاقی مشاهده و ذخیره شده است تا حالا تمام کاربران اینترنت در سراسر جهان بتوانند یک روز قبل از رونمایی رسمی با پرچمداران جدید سامسونگ آشنا شوند. کلیپ تبلیغاتی سری گلکسی اس 10 به طور اتفاقی توسط شرکت TV 2 که بزرگترین پخش‌کننده تبلیغات تلویزیونی در کشور نروژ محسوب می‌شود بر روی آنتن رفته است.

حضور شارژ وایرلس معکوس در گلکسی اس 10 تایید شد

البته نوشته های این تیزر به دلیل این که به زبان نروژی درج شده‌اند، به طور دقیق قابل بررسی نیستند، اما به طور واضح در تصاویر می‌توانید اشاره کمپانی سازنده به حفره‌های درون تاچ اسکرین که میزبان دوربین سلفی هستند، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، سیستم دوربین سه‌گانه بر روی پنل پشتی و البته فناوری شارژ معکوس وایرلس که از قابلیت‌های اصلی گلکسی S10 محسوب می‌شود را ببینید. همچنین هندزفری‌های جدید سامسونگ با نام گلکسی بادز (Galaxy Buds) نیز حضور کوتاهی در این کلیپ دارند که به وضوح این قابلیت که شما می‌توانید آن‌ها را به صورت وایرلس شارژ کنید را مشاهده می‌کنید؛ برای این کار کافی است تنها کیس شارژ گلکسی بادز را روی پنل پشتی گوشی گلکسی اس 10 خود قرار دهید.

تیزر تلویزیونی گلکسی اس 10 و گلکسی بادز به طور اتفاقی بر روی آنتن رفت!

این تیزر تلویزیونی تقریبا آخرین قطعه پازل اطلاعات ما درباره رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۱۹ را تکمیل می‌کند و تقریبا هیچ اطلاعات دیگری از این مراسم که قرار است در سان‌فرانسیسکوی آمریکا برگزار شود، مبهم باقی نمی‌ماند. اما فراموش نکنید که فردا نیز با گجت نیوز همراه باشید تا به طور کامل تمام اتفاقات مربوط به این رویداد را برایتان پوشش دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. افتاقی لو میره اتفاقی فاش میشه تیزیر تلویزونیش اتفاقی میره روی تلویزیون
    خب این مسخره بازیا چیه همون اول رسمی اعلام کنه

  2. نمیدونم چرا هرچی افتقاه برای سامسونگ و اس ده اتفاقا میافته