ال جی G8 ThinQ

ال جی G8 ThinQ محصولی پیشگام در صدای گوشی های هوشمند خواهد بود

شرکت ال جی قصد دارد گوشی ال جی G8 ThinQ را با صدای کریستال OLED و فناوری صدای مریدین (Meridian) در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی کند. این اقدام ال جی آن را به برندی پیشگام در صدای گوشی های هوشمند تبدیل می‌کند.

شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ اعتبار و سابقه تحسین ‌برانگیزش را به عنوان برندی پیشگام در صدای گوشی‌های هوشمند به نمایش خواهد گذاشت. آن هم با رونمایی از فناوری صدای بسیار واضح OLED یا CSO در ال جی G8 ThinQ. این فناوری خلاقانه و نوآورانه از نمایشگر OLED خود گوشی به عنوان یک آمپلی‌فایر یا تقویت‌کننده صوتی بهره می‌برد.

از آنجا که این روزها مشتریان بیش از گذشته از گوشی هوشمند خود به عنوان یک دستگاه اصلی برای تماشای فیلم، بازی و موسیقی استفاده می‌کنند، تقاضا برای تولید گوشی های همراهی که بتوانند صدایی با کیفیت بالا ارائه دهند روز به روز بیشتر شده است. ال جی همیشه اهمیت کیفیت بالا صدا در گوشی‌های هوشمند را درک کرده و نهایت تجربه کاربری را پدید آورده است. این اعتقاد ال جی G8 ThinQ با جدیت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

ال جی G8 ThinQ

مشخصات ویژه ال جی G8 ThinQ

فناوری اختصاصی صدای کریستال (OLED (Crystal Sound OLED یا به اختصار CSO از نمایشگر OLED به عنوان دیافراگمی استفاده می‌کند که کل سطح را می‌لرزاند تا صدایی با حجم حیرت‌انگیز تولید کند. فناوری CSO ال جی با بهره‌مندی از کل نمایشگر وضوح صدا را بالاتر می‌برد و کیفیت صداها را افزایش می‌دهد تاتشخیص اصوات را ساده‌تر کرده و نت‌های ظریف و ناپیدای موسیقی را قابل توجه‌تر کند.

وقتی صدا در حالت بلندگوی گوشی است صدای باس یا بم خیره‌کننده‌ای از بلندگوی پایینی منتشر می‌شود. عملکرد استریوی کامل با وجود صدایی دوکاناله امکان‌پذیر می‌شود که از بلندگوی پایین و بخش بالای نمایشگر بهره می‌برد. فناوری CSO، علاوه بر ارتقای کیفیت صدا، به ال جی G8 ThinQ ظاهری مدرن، ساده و مینیمالیستی می‌دهد.

ال جی G8 ThinQ

ال جی به واسطه همکاری نزدیک با شرکت صوتی مریدین (Meridian) کیفیت صدای استثنایی را برای تجربه موبایل به ارمغان می‌آورد و وضوح صدایی که به خوبی تنظیم و متعادل شده است را برای مشتریانی میسر می‌کند که انتظار بهترین صدا را از محصولات پیشرفته و ممتاز این شرکت دارند. همچنین، جدیدترین گوشی هوشمند سری G ال جی از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X که همتای یک سیستم 7.1 کانال در دو حالت هدفون یا بدون آن شبیه‌سازی می‌کند؛ و اولین بار برای ال جی به‌شمار می‌رود.
  • مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ چهارگانه های فای (Hi Fi Quad DAC) که تجربه شنیدن را از طریق بازتولید صدا با کیفیت استثنایی و افزودن توانایی ارتقای وضوح و عمق بیشتر فایل‌های صوتی تسهیل می‌کند.
  • فناوری تایید کیفیت استادانه Master Quality Authenticated یا MQA که از پخش صدای آنلاین با کیفیت بسیار بالا پشتیبانی می‌کند که لزوم خرید بسته‌های نامحدود اینترنت را از بین می‌برد.
  • بلندگوی بوم‌باکس (Boombox Speaker) که از فضای داخلی گوشی به عنوان محفظه رزونانس بهره می‌برد تا صدای باس شکفت‌انگیز و قدرتمندتری تولید کند.

آقای Chang Ma معاون ارشد و رئیس بخش استراتژی محصول در شرکت ارتباطات موبایلی ال جی می‌گوید:

تعهد ما به ارتقای صدای گوشی های همراه به سطحی جدید با توجه به فناوری جدید گوشی ال جی G8 ThinQ کاملا مشخص است. ال جی با توسعه فناوری‌های جدید و همکاری با بهترین‌های صنعت موسیقی، صدایی ارائه خواهد داد که لایق نیاز مشتری باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش طراحی گوشیش بهتر بود

    حاشیه دورش جالب نی

    نوع طراحی قسمت دوربینش جالب نی
    همیطور معمولی دوربین گزاشته پشت گوشی زیباسازی نکرده

    ناچشم بزرگه

    امکاناتش عالیه ولی طراحیش نه

  2. انصافا اسپیکر فقط الجی