گوشی وان پلاس ۷

گوشی وان پلاس ۷ در عکس جدیدی رخ نشان داد؛ باز هم بدون ناچ!

اخیرا تصویری منتسب به گوشی وان پلاس ۷ (OnePlus 7) در فضای مجازی انتشار یافت که اثری از برش ناچ در آن دیده نمی‌شد. به تازگی عکس دیگری پدیدار شده است که پنل جلویی این گوشی هوشمند را کاملا به تصویر می‌کشد.

کمپانی وان پلاس با حضور در کنگره جهانی موبایل 2019، نخستین گوشی هوشمند 5G خود را در همکاری با شرکتی بریتانیایی EE به نمایش می‌گذارد. البته اکثر علاقه‌مندان، انتظار گوشی وان پلاس ۷ را می‌کشند که ظاهرا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

در تازه‌ترین تصویر منتسب به این گوشی، پیداست که برخلاف وان پلاس 6 و 6 تی، نمایشگر آن هیچ‌یک از انواع مختلف ناچ را ندارد و با حاشیه بسیار باریکی احاطه شده است. البته می‌توان دید که حاشیه بخش پایینی (سمت چپ تصویر)، پهنای بیشتری دارد.

گوشی وان پلاس ۷

ظاهرا هنگام گرفتن این عکس، چرخش خودکار صفحه نمایش روشن بود؛ چرا که این می‌تواند تنها توضیح برای قرارگیری دکمه‌های کناری در جایی باشد که مشاهده می‌کنید. به نظر می‌رسد آن‌ها، دکمه‌های پاور و Alert slider هستند که در لبه سمت چپ بدنه دستگاه تعبیه شده‌اند.

پیش‌تر گزارش شده بود که این محصول، دارای طراحی کشویی خواهد بود؛ اما به مانند عکس قبلی، در این تصویر نیز نشانه‌ای از کشویی بودن گوشی وان پلاس ۷ (اگر واقعا عکس همین گوشی باشد) دیده نمی‌شود. همچنین طراحی بخش پشتی دستگاه هم قابل رویت نیست و شاید کنگره جهانی موبایل، محلی برای رفع این ابهامات باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه