تیزر گوشی لنوو Z6 پرو

گوشی لنوو Z6 پرو در راه است؛ شاید با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای

رونمایی از گوشی لنوو Z6 پرو (Lenovo Z6 Pro) در کنگره جهانی موبایل 2019 تایید شد. سران کمپانی با به اشتراک گذاشتن تصویری در شبکه‌های اجتماعی، تلویحا به وجود حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این گوشی هم اشاره کرده‌اند.

در آستانه رونمایی از خانواده گلکسی S10 و گوشی منعطف سامسونگ در شهر سان‌فرانسیسکو قرار داریم؛ اما رویداد مهم دیگری هم در پیش است. بسیاری از غول‌های صنعت موبایل با ارسال دعوتنامه، حضور خود را در کنگره جهانی موبایل قطعی کرده‌اند و از هفته آینده شهر بارسلونا به عنوان میزبان MWC 2019، گوشی های هوشمند جدیدی را به خود خواهد دید؛ از جمله گوشی لنوو Z6 پرو به عنوان پرچمدار تازه‌ی کمپانی مادر موتورولا.

قائم مقام تشکیلات لنوو و رئیس شاخه موبایل کمپانی، با انتشار تیزری که عبارت  Hola Barcelona هم در آن دیده می‌شود، از معرفی گوشی لنوو Z6 پرو در این شهر خبر داد. هرچند به جزئیات دیگری اشاره نشده است؛ اما وجود یک دایره موج‌دار در تصویر، می‌تواند نشانه‌ای از تجهیز دستگاه به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای باشد.

تیزر گوشی لنوو Z6 پرو

چه بسا لنوو زد 6 پرو، راه زد 5 پرو جی تی را در پیش بگیرد؛ گوشی هوشمندی که در عین برخورداری از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، نمایشگر کشویی مدل معمولی زد 5 پرو را هم به ارث برده است تا نسبت نمایشگر به بدنه‌اش، رقم شگفت‌آور 95 درصد باشد.

البته هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که کمپانی چینی، یک مکانیسم کشویی مکانیکی را برای نمایشگر گوشی لنوو Z6 پرو در نظر گرفته؛ به ویژه با توجه به اینکه این روزها، استفاده از نمایشگر حفره‌دار برای تعبیه دوربین سلفی هم به یک راهکار تبدیل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با اثر انشگت روی صفحه حال نمیکنم