وب رمز

معرفی خدمات وب رمز در حوزه تجارت الکترونیک

شرکت وب رمز با 15 سال سابقه در حوزه حمایت از کسب‌وکارهای نو‌پا و ارائه خدمات به صاحبان مشاغل و ایجاد بستری برای شروع کسب‌وکار آنلاین، سابقه درخشانی هم در زمینه ثبت دامنه، طراحی سایت، خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ، گوگل ادوردز، خدمات هاست، سرور مجازی و سرور اختصاصی دارد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات وب رمز در حوزه تجارت الکترونیک از جمله سایت ‌ساز، فروشگاه‌ساز، گواهی‌نامه امنیتی SSL، سئو سایت و سرور مجازی بپردازیم.

سایت‌ساز یک پیشنهاد ایده‌آل برای حرفه و هنر شما

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک به‌دنبال راهی کم‌هزینه برای ورود به دنیای وب می‌باشند، اما طراحی وب‌سایت‌های اختصاصی و پشتیبانی از آن‌ها شامل هزینه‌هایی است که شاید برای خیلی از این افراد به صرفه نباشد. از این رو تصمیم گرفتیم طبق خط مشی اصلی شرکت که فاز اصلی آن حمایت از صاحبان کسب‌وکار می‌باشد، خدماتی را با هزینه‌ای کمتر ارائه دهیم که علاوه بر به‌صرفه بودن، از کارایی لازم نیز برخوردار باشد. از این رو تیم حرفه‌‌ای طراحی و توسعه وب رمز وارد فاز طراحی سایت‌ساز شدند و با در نظر گرفتن سئو پایه برای سایت‌ساز فاز بهینه‌سازی را نیز بهبود بخشیدند.

قالب سایت‌ساز، نوازشی بر چشمان مخاطب شما

سایت‌ساز با استفاده از قالب‌های متنوع و جذاب این امکان را ایجاد می‌کند که برای کسب‌وکار خود یک قالب شیک و تمیز داشته باشید که علاوه بر زیبایی و جذب کاربران بیشتر، عملکردی که از یک سایت انتظار دارید را به خوبی داشته باشد.

قالب‌های سایت‌ساز برای چه کسانی مناسب است؟

طراحی قالب سایت‌ساز مناسب برای رستوران‌ها، استارت‌آپ‌ها، طراحان، موسسات حقوقی و مشاوره، کلینیک‌ها، ارائه نمونه کار و رزومه، معرفی فعالیت‌های فریلنسرها، کسب‌وکارهای خویش‌فرما، معرفی خدمات سایت‌های باشگاهی و ورزشی، توسعه سایت‌های آموزشی و پایگاه دانش می‌باشد. برای دیدن تنوع انواع قالب‌ها می‌توانید به صفحه قالب‌های سایت‌ساز مراجعه کنید.

فروشگاه‌ساز، مناسب برای معرفی محصولات فروشگاهی

اگر فروشنده هستید و به دنبال ارائه محصولات خود بر روی سایت فروشگاهی می‌باشید دیگر نیازی به سایت اختصاصی با هزینه‌های بالا ندارید. خدمات فروشگاه‌ساز وب رمز با هزینه کم کلیه امکاناتی که برای یک فروشگاه اینترنتی لازم دارید را دراختیار شما و مشتریان شما قرار می‌دهد و قابلیت خرید آنلاین در هر ساعاتی از شبانه روز را در اختیار شما می‌گذارد. بدین طریق شما علاوه بر معرفی محصولات، ویژگی هر یک و قیمت آن‌ها، می‌توانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. برای سفارش فروشگاه‌ساز می‌توانید به صفحه فروشگاه ‌ساز آنلاین مراجعه کنید.

وب رمز

امنیت سایت‌های فروشگاهی با گواهی‌نامه امنیتی SSL

اگر در سایت فروشگاهی خود امکان خرید آنلاین را برای مشتری خود در نظر گرفته‌اید باید به بحث امنیت درخرید اینترنتی توجه داشته باشید. زیرا برای کاربران سایت شما مهم است که اطلاعات کارت بانکی آن‌ها با چه تضمینی افشا نخواهد شد و شما برای آنکه بتوانید این اطمینان را به مشتریان خود بدهید باید اقدام به خرید SSL  کنید.

SSL چیست ؟

SSL  یک گواهی‌نامه امنیتی می‌باشد که اطلاعات مهم و محرمانه شما و مشتریان شما را رمزگذاری می‌کند و سوءاستفاده‌های احتمالی توسط هکرها را به حد‌اقل می‌رساند و باعث بالا رفتن امنیت و اعتبار سایت شما می‌شود. زیرا اگر SSL نداشته باشید در نسخه آخر مرور‌گر گوگل کروم فارسی مشتریان شما شاهد پیغامی با این عنوان خواهند بود: این سایت امن نیست! این پیغام به تنهایی ممکن است تمام مشتریانی که برای فرآیند خرید هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده بودند را از فرآیند تصمیم خرید خارج ‌کند. پس اگر در سایت خود اطلاعات مهمی دارید و یا برای افزایش خرید فروشگاه خود برروی سایت فروشگاه‌تان حساب کرده‌اید در نظر داشته باشید که خرید SSL صرفا یک نیاز نیست، بلکه یک ضرورت است.

سئو سایت

بعد از آنکه سایت خود را پیاده‌سازی کردید آنچه که برای توسعه سایت خود نیاز دارید بهینه‌سازی سایت برای موتور‌های جستجو می‌باشد. برای آنکه شما بتوانید سایت و خدمات خود را به مشتریان خود معرفی کنید در ابتدا نیاز دارید صفحات سایت خود را به موتور جستجوگر گوگل معرفی کنید. با یک سئو سایت حرفه‌ای این امکان را به ربات‌های گوگل می‌دهید که به‌راحتی صفحات سایت شما را به طور منظم خزش کنند و تمامی اطلاعات صفحات سایت شما را ثبت کنند تا در صورت جستجوی کلمات مرتبط با کسب‌وکار شما توسط کاربران وب، سایت شما را در داخل نتایج ابتدایی گوگل نمایش دهد.

اما بحث سئو سایت به همین جا ختم نمی‌شود. سئو سایت یک فرآیند دائمی و پویا می‌باشد. دائمی از این جهت که یک سایت نیاز به به‌روزرسانی منظم دارد و در هر به‌روزرسانی نیز نیاز به رعایت اصول سئو می‌باشد.

و همچنین از این جهت می‌گوییم پویاست که برای ایجاد یک رقابت سالم و جلوگیری از دور زدن قوانین سئو توسط متقلبین حوزه دیجیتال، گوگل شروع به تغییر الگوریتم‌های خود کرده و برای تغییراستانداردهای خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

سرور مجازی یا VPS چیست؟

برای میزبانی شرکت‌های بزرگ و مهم و برای ارائه بهتر خدمات امن و پایدار، شرکت وب رمز سرور مجازی را پیشنهاد می‌دهد. سرور مجازی از این جهت حائز اهمیت است که منابع سخت افزاری قدرتمند سرور اختصاصی را برای یک یا چندین سایت با استفاده از مجازی‌ساز‌ها به اشتراک می‌گذارد. این سخت افزارها شامل رم، هارددیسک و پردازنده می‌باشد، از این جهت خرید vps مناسب وب‌سایت‌هایی می‌باشد که ترافیک نسبتا بالایی دارند، همچنین هزینه کمتری نسبت به سرور اختصاصی دارد. شرکت وب رمز این امکان را برای خریداران سرور مجازی فراهم می‌کند که یک هفته مهلت تست داشته باشند و در صورت نارضایتی مشتری از خدمات سرور‌ مجازی کل هزینه عودت داده می‌شود. سرور مجازی از این جهت امنیت بالایی دارد که به صورت دوره‌ای و انتخابی از داده‌ها نسخه پشتیبان تهیه می‌کند و همچنین فایل‌های مربوط به شما مجزا از سایر کاربران سرور مجازی بوده و در دسترس هیچ کاربر دیگری قرار نخواهد گرفت.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باید طولانی تر میبود بگمانم