اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen شیائومی

اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen شیائومی برای رقابت با گوگل هوم هاب معرفی شد

اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen شیائومی معرفی شد. این اسپیکر به لطف یک نمایشگر لمسی و حضور یک دستیار دیجیتالی در آن، می‌تواند به عنوان رقیبی برای گوگل هوم هاب وارد بازار شود.

شیائومی همچنان به برنامه‌هایش برای ادغام کنترل تمام ابزارهای هوشمند خود در یک مرکز کنترل ویژه ادامه می‌دهد. این برنامه همچنین شامل به کارگیری از هوش مصنوعی نیز می‌شود که می‌تواند روش و شکل استفاده از ابزارها را نیز گسترش ببخشد. مرکز کنترل برای استراتژی AIOT شیائومی، دستیار هوشمند XiaoAI است. شیائومی چندین اسپیکر هوشمند را که این دستیار مجازی در آن‌ها ارائه شده بود را معرفی کرده است. سالانه چیزی بیش از 9 میلیون دستگاه از اسپیکرهای هوشمند مجهز به XiaoAI به فروش می‌رسد که رقم جالب توجهی است.

اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen شیائومی

پس نباید متعجب شویم وقتی می‌شنویم شیائومی با خود یک اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر را به کنگره جهانی موبایل خواهد آورد. اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen نام این دیوایس تازه معرفی شده است که شباهت زیادی با گوگل هوم هاب و لنوو اسمارت دیسپلی دارد.

عملکرد اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen

اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen از نظر طراحی بسیار متفاوت از دیگر اسپیکرهای قدرت گرفته از XiaoAI است، چرا که آن به یک نمایشگر لمسی تجهیز خواهد بود. یک نمایشگر 4 اینچی در جلوی قاب این دیوایس قرار گرفته است که می‌تواند ساعت دیجیتالی مختص شما را نمایش دهد. این پنل همچنین می‌تواند برای انتخاب موسیقی، مشاهده‌ی ویدیو و استفاده از ده‌ها اپلیکیشن از پیش نصب شده نیز استفاده شود. شما می‌توانید از آن به عنوان یک ساعت بیدارباش نیز استفاده کنید.

اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen شیائومی

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی از منابع ویدیویی متعددی همراه با کتابخانه‌ی موسیقی Tencent’s Q بهره می‌برد. اسپیکر هوشمند XiaoAI Touchscreen همچنین می‌تواند در قالب یک کنترل برای گجت‌های هوشمند خانگی نظیر دوربین‌های هوشمند، زنگ‌های هوشمند و غیره نیز به ایفای نقش بپردازد.

شیائومی هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این اسپیکر را اعلام نکرده است. با این حال گفته می‌شود از 28 فوریه (9 اسفند) وارد فاز آزمایشی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ینی اینقدر خفن شده؟؟