تاریخ عرضه و قیمت شیائومی می ۹ و می ۹ اس ای

تاریخ عرضه و قیمت شیائومی می ۹ و می ۹ اس ای

تا زمان عرضه گوشی می میکس ۴، شیائومی می 9 به عنوان پرچمدار این برند چینی شناخته می شود و حالا در این مطلب می‌خواهیم قیمت و تاریخ عرضه می 9، می 9 اس ای و مدل شفاف شیائومی Mi 9 در کشورهای مختلف را بررسی کنیم.

شیائومی در مراسمی که دقایقی پیش برگزار شد به طور رسمی از مدل می 9 و یک گوشی ارزان قیمت‌تر به نام می 9 اس ای رونمایی کرد که یک مدل با پنل پشتی شفاف نیز به آنها می‌پیوندد تا خانواده گوشی‌ های ۲۰۱۹ شیائومی برای نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ را تکمیل کند. در رابطه با پرچمدار ۲۰۱۹ شیائومی موارد هیجان‌انگیز زیادی وجود دارد که اسنپدراگون ۸۵۵، دوربین‌های سه گانه بر روی پنل پشتی، سنسور اثر انگشت زیر صفحه و مهمتر از همه این‌ها، قیمت فوق العاده به‌صرفه آنها از جمله این موارد هستند.

با چنین مشخصات سخت افزاری قدرتمند شیائومی انتظار دارد که در بازارهای عظیم چین و دیگر کشورها بتواند موفقیت فوق‌العاده‌ای کسب کند و نسبت به رقبای گرا‌ن‌قیمت‌‌تر عملکرد مناسبی در بخش فروش داشته باشد. البته شیائومی در حال حاضر تنها قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه پرچمدار جدید خود در کشور چین را عرضه کرده (که قرار است فروش آن از تاریخ بیست و ششم فوریه یعنی هفتم اسفند ماه آغاز شود) بنابراین اگر شما خارج از چین زندگی می‌کنید لازم است که کمی صبر کنید تا قیمت و زمان عرضه سه مدل شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9)، می 9 اس ای و مدل شفاف آن برای شما اعلام شود و احتمالا این اتفاق تا قبل از پایان ماه فوریه رخ نخواهد داد.

گوشی ۲۰۱۹ شیائومی در سه رنگ بنفش مشکی و آبی که هر سه دارای پنل‌های پشتی براقی هستند عرضه خواهد شد. در کنار این مدل‌ها البته یک مدل شفاف نیز عرضه شده که تنها مختص به بازار چین است و با نگاه کردن به پنل پشتی می‌توانید جایگاه قطعات (نه خود آنها را و بلکه قطعاتی مشابه آنها) را مشاهده کنید.

تاریخ عرضه و قیمت شیائومی می ۹ و می ۹ اس ای

این مدل ویژه با ۱۲ گیگابایت رم به اولین گوشی هوشمند جهان تبدیل می‌شود که در ابعاد گسترده با چنین حافظه رم بالایی وارد چرخه تولید خواهد شد. مدل شیائومی می ۹ SE که به عنوان دنباله‌ای برای نسل می ۸ اس ای محسوب می‌شود نیز یک مدل ضعیف‌تر شده از پرچمدار قدرتمند این کمپانی چینی است. مدل اس ای به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی فول اچ دی پلاس از نوع پنل‌های امولد سامسونگ که ۹۰.۴ درصد از مساحت پنل جلویی را به خود اختصاص داده، مجهز شده و قرار است پردازنده اسنپدراگون ۷۱۲ به عنوان مغز متفکر آن ایفای نقش کند.

در لیست زیر شما می‌توانید قیمت‌گذاری مدل‌های مختلف شیامی می 9 را مشاهده کنید:

قیمت مدل های مختلف گوشی می ۹ شیائومی

  • شیائومی می 9 با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی – قیمت: ۲۹۹۹ یوآن معادل ۴۴۶ دلار
  • شیائومی می 9 با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی – قیمت: ۳۲۹۹ یوآن معادل ۴۹۰ دلار
  • مدل محدود شیائومی می 9 با پنل پشتی شفاف با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی – قیمت: ۳۹۹۹ یوآن معادل ۵۹۴ دلار
  • شیائومی می 9SE با اسنپدراگون ۷۱۲  – قیمت: ۱۹۹۹ یوآن معادل ۲۹۷ دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بگیرم ! نگیرم! یارانه رو چکارش کنم؟

  2. می ۹ اس ای ۵.۷؟؟
    اشتباه زدین ۵.۹۷ هستش

  3. گرونش کرده قبلا 300 دلار بشتر نمیزند