سامسونگ گلکسی بادز

بررسی اولیه ایرباد سامسونگ گلکسی بادز ؛ پیشرفت‌هایی معنادار

سامسونگ گلکسی بادز (Samsung Galaxy Buds) به عنوان نسل جدید هدفون بیسیم گیر ایکس آیکون معرفی شد. ما با بررسی اولیه این محصول، قصد داریم شما را با ایرباد جدید سامسونگ بیشتر آشنا کنیم.

ایرباد گیر آیکون ایکس چند سال است که به فروش می‌رسد و حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا کمی آن را تغییر دهد. امسال سامسونگ نسل جدید آیکون ایکس را با نام گلکسی بادز معرفی کرد،‌ بنابراین استراتژی عرضه گجت‌های پوشیدنی تحت برند گلکسی را همچنان حفظ کرده است. طراحی این هدفون به طور کلی بهبود پیدا کرده و ویژگی‌های جدیدی را نیز ارائه می‌کند. ما فرصت آن را داشتیم تا با ایرباد سامسونگ گلکسی بادز در سان فرانسیسکو کار کنیم و دستاوردهایمان پس از بررسی اولیه‌ی این محصول را با شما به اشتراک بگذاریم.

سامسونگ گلکسی بادز

طراحی

سامسونگ گلکسی بادز

در نخستین نگاه، گلکسی بادز بسیار شبیه به گیر آیکون ایکس است که چیز بدی نخواهد بود. طراحی این دیوایس پیشرفت‌های نامحسوسی داشته تا بطور کامل ظاهر بهتری را به خود بگیرد. سامسونگ همچنین قابلیت‌های آن را با ارتقاء بلوتوث 4.2 در گیر آیکون ایکس 2018 به نسخه 5 بلوتوث، بهبود بخشیده است.

سامسونگ گلکسی بادز

در اینجا یک میکروفون دوگانه انطباقی (داخلی/خارجی) نیز به همراه تشخیص حضور در گوش، در دسترس کاربران است. وظیفه‌ی AKG برای تنظیم سیستم صوتی این ایربادز سنگین‌تر از گذشته شده تا حالا آن با یک کیس با قابلیت شارژ بیسیم که توسط درگاه USB نوع C عمل می‌کند عرضه شود. سامسونگ این هدفون را در رنگ‌های مشکی،‌سفید و زرد به فروش خواهد رساند.

شارژ بیسیم

سامسونگ گلکسی بادز

سرانجام سامسونگ شارژ این ایرباد به صورت بیسیم را ممکن کرده است. همانطور که گفته شد کیس نگهدارنده‌ی این دیوایس از شارژ بیسیم پشتیبانی می کند و شما می‌توانید حتی به لطف فناوری شارژ معکوس بیسیم PowerShare‌، آن را توسط گوشی گلکسی اس 10 نیز شارژ کنید. خود کیس از یک درگاه USB‌ نوع C برخوردار است که به معنای شارژ آن توسط کابل گوشی‌تان است. بدیهیست که محدودیت ناتوانی در شارژ بیسیم بدون حضور این کیس وجود دارد، بنابراین شما باید آن را به همراه داشته باشید. قابلیت شارژ بیسیم با این کیس در بررسی ما به خوبی کار می‌کند و هیچ نکته‌ی منفی در مورد آن وجود ندارد.

جمع‌بندی

ما وقتی سامسونگ گلکس بادز را با ایرپادز اپل مقایسه می‌کنیم، این احساس را می‌کنیم که سامسونگ بسیار خوب عمل کرده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ نیازهای مشتریان را درک کرده و تنها ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند که به معنای واقعی برای مشتریان ارزشمند است. قابلیت شارژ بیسیم، نمونه‌ی عالی این مورد است.

برخی کاربران از کیفیت پایین نمونه‌های گذشته‌ی هدفون‌های سامسونگ شکایت داشتند، اما ما احساس بسیار خوبی با گلکسی بادز داشتیم و بر این باوریم که شما هم کیفیت خوب آن را درک خواهید کرد. مطمئنا خواهیم دید که مردم بیشتر از نسل‌های قبل روی سامسونگ گلکسی بادز حساب باز می‌کنند و آن فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد، به خصوص اینکه سامسونگ با پیش خرید یک گوشی گلکسی اس 10 در بازارهای مهم، این گجت را نیز به مشتریانش هدیه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سامسونگ همیشه به مشتری ارزش قائل میشده و به اجبار با آپدیت دادن و کم کردن سرعت گوشی،افتضاح بودن باتری رو پنهان نکرده مثل همون کمپانی ای که ادعا داره و هیچی نداره که میدونین اسمش چیه

  2. با گوشی عرضه میشه؟