گلکسی واچ اکتیو

گلکسی واچ اکتیو ، گلکسی فیت، گلکسی فیت ای و گلکسی بادز سامسونگ معرفی شدند

سامسونگ در مراسم آنپکد 2019 از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو (Galaxy Watch Active)، دستبند سلامتی گلکسی فیت (Galaxy Fit) و گلکسی فیت ای (Galaxy Fit e) و هدست داخل گوشی گلکسی بادز (Galaxy Buds) رونمایی کرد.

شرکت سامسونگ امروز مجموعه جدیدی از ابزارهای پوشیدنی خود را رونمایی کرد. این مجموعه شامل ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو (Galaxy Watch Active)، دستبند سلامت در دو نسخه Galaxy Fit و Galaxy Fit e و هدست داخل گوشی گلکسی باد (Galaxy Buds) می‏‌شود. این ابزارهای سامسونگ در هر زمینه‌‏ای از تلاش برای منظم کردن فعالیت‏‌های روزانه تا انگیزه بیشتر برای ورزش و سلامتی در کنار شما خواهند بود.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت:

امروزه سلامتی موضوع اصلی کاربران برای تعیین سبک زندگی‎شان است و به همین دلیل به دنبال یافتن ابزارهای پوشیدنی هستند که داشتن فعالیت مناسب و یک زندگی متوازن را برای آن‌ها ساده‌‏تر کند. هر کسی روش خاص خودش را برای رسیدن به این اهداف دارد و ما هم خوشحالیم که توانسته‏‌ایم مجموعه‏‌ای جدید از ابزارهای پوشیدنی را معرفی کنیم که کاملا با سبک زندگی شما سازگار بوده و در مسیر شخصی‏تان برای رسیدن به سلامتی، همراهی‏تان کنند.

گلکسی واچ اکتیو : ترکیب ورزش و زیبایی

ساعت هوشمند گلکسی واچ برای کسانی است که می‏‌خواهند همراه با مد روز باشند و زندگی سالم‏‌تری را دنبال کنند. این ساعت به همان اندازه که هوشمند است، زیبا نیز طراحی شده است. Galaxy Watch Active با قابلیت‏‌هایی مشابه Galaxy Watch عرضه می‏‌شود اما از نظر طراحی ظاهری ورزشی‏‌تر، سبک‏‌تر و باریک‌‏تر تا بتوانند سبک زندگی متوازن شما را حفظ کند. همین طراحی زیبا در عین حال کار با ساعت را هم بسیار ساده می‏‌کند. با انتخاب ظاهر دلخواه‏تان برای ساعت و یکی از انواع بندهای اسپرت با رنگ‏‌های متنوع، می‏‌توانید Galaxy Watch Active را با سلیقه خودتان سازگار کنید.

گلکسی واچ اکتیو

حفظ سلامتی به چیزی بیش از رهگیری فعالیت‏‌های فیزیکی‏‌تان نیاز دارد. ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو به صورت فراگیر همه موارد تاثیرگذار در سلامتی‏‌تان را رهگیری می‏‌کند. قابلیت‏‌های این ساعت در رهگیری میزان فعالیت، خواب، استرس و سلامتی، آن را به یک مربی شخصی مناسب برای کسانی تبدیل می‏‌کند که به دنبال حفظ سلامتی جسم و ذهن خود هستند. این دستگاه ترکیبی از بهترین قابلیت‏‌های سری گلکسی در کنار امکانات جدید در حوزه سلامت و تناسب اندام است.

فشار خون: یکی از قابلیت‏‌های جدید Galaxy Watch Active، اضافه کردن امکان رهگیری هوشمند فشار خون روی مچ دست شماست. با دانلود اپلیکیشن My BP Lap که به صورت مشترک با دانشگاه کالیفرنیا تولید شده است، می‌‏توانید فشار خون خود را به صورت مستقیم توسط این ساعت تحت نظر داشته باشید. این ویژگی در 6 کشور شامل آمریکا، انگلستان، کانادا، سنگاپور، استرالیا و آلمان موجود خواهد بود.

گلکسی واچ اکتیو

آرامش خیال: قابلیت رهگیری استرس در ساعت Galaxy Watch Active به شما امکان می‌‏دهد تا میزان استرس خود را مدیریت کنید. به این ترتیب می‏‌توانید در صورت بالا رفتن میزان استرس، با انجام تمرین‏‌های تنفسی، سطح استرس را کنترل و سلامت بلندمدت خود را مدیریت کنید.

تناسب اندام: تمرین مورد نظرتان را انتخاب و فعالیت را شروع کنید، به همین راحتی. گلکسی واچ اکتیو به صورت خودکار تشخیص می‏‌دهد که در حال چه فعالیتی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، طناب زدن یا دستگاه‏های ورزشی هستید. شما می‏‌توانید به صورت دستی بیش از 39 فعالیت را انتخاب، هدف خود را تعیین و بر روند پیشرفت خود نظارت کنید.

گلکسی واچ اکتیو

گلکسی واچ اکتیو به شما امکان می‏‌دهد تجربه خود از یک زندگی متصل را در کل اکوسیستم گلکسی توسعه دهید. این ساعت هوشمند با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری داشته و در کنار رهگیری زنده فعالیت‏ در فضای بسته و باز، امکان استفاده از اپلیکیشن‏‌های محبوب شرکت‏‌های ثالث مانند Under Armour، Spotify یا Strava را نیز به شما می‏‌دهد. با استفاده از قابلیت‏‌های بیکسبی می‏‌توانید ساعت Galaxy Watch خود را با فرمان صوتی کنترل و کارهایی مانند ارسال پیام متنی یا تماس گرفتن را بدون کار با گوشی، انجام دهید.

Galaxy Fit و Galaxy Fit e: تناسب اندام برای همه

از کسانی که گاهی برای سلامتی می‏‌دوند تا ورزشکاران حرفه‏‌ای، دستبندهای سلامتی Galaxy Fit برای تمامی کسانی طراحی شده است که به تناسب اندام خود اهمیت می‏‌دهند. هر دو نسخه Galaxy Fit و Galaxy Fit e را می‏‌توانید به راحتی با سلیقه خود متناسب کرده و تمام مدت روی مچ دست‎تان استفاده کنید.

دستبندهای زیبا و باریک Galaxy Fit و Galaxy Fit e به راحتی به شما کمک می‏‌کنند تا به اهداف خود در حوزه تناسب اندام برسید. این دستبندها به صورت خودکار فعالیت‏‌هایی مانند قدم زدن، دویدن، دوچرخه‌سواری، طناب زنی و یا استفاده از دستگاه‌‏های ورزشی و دیگر تمرین‏‌های دینامیکی را تشخیص می‏‌دهند. قابلیت رهگیری خودکار برای دستگاه‌های ورزشی تنها در Galaxy Fit وجود دارد. شما همچنین می‏‌توانید به صورت دستی از میان 90 فعالیت مختلف در اپلیکیشن سامسونگ هلث (Samsung Health) یکی را روی گوشی خود انتخاب کنید و سپس Galaxy Fit یا Galaxy Fit e به صورت خودکار شروع به رهگیری فعالیت شما خواهند کرد. این دو دستبند با تحلیل گسترده‏‌تر روند خواب و استرس، به شما کمک می‏‌کنند در هر زمانی از روز سلامتی‎تان را مدیریت کنید.

با توجه به تجربه کاربری (UX) ساده و خلاقانه Galaxy Fit و Galaxy Fit e، شما می‏‌توانید به راحتی در زمان حرکت نیز با این دستبندها تعامل داشته باشید. دریافت هشدار و پیام یا بررسی اطلاعات مربوط به ویجت‏‌ها (مانند زنگ هشدار، تقویم یا شرایط آب‏‌وهوایی) را می‌‏توانید مستقیما از روی دستبند خود انجام دهید. وقتی به یک مکان جدید سفر می‏‌کنید، Galaxy Fit به صورت خودکار ساعت هر دو مکان اصلی و فعلی شما را نشان می‏‌دهد تا ساده‎تر بتوانید کارهای خود را برنامه‌‏ریزی کنید. هر دوی این دستگاه‏‌ها تا 5 اتمسفر در مقابل آب مقاومت دارند و به این ترتیب می‌‏توانید در هر جایی از حمام تا استخر، به صورت دائم از آن‌ها استفاده کنید.

دستگاه‎های گلکسی واچ اکتیو / Galaxy Fit / Galaxy Fit e دارای تاییدیه ISO 22810:2010 برای ساعت‎های مچی برای 5 اتمسفر فشار در عمق 50 متری تحت شرایط معین فشار، زمان، سرعت و دما هستند. این دستگاه‎ها را می‎توان به صورت امن زیر باران یا دوش آب استفاده کرده و یا در زمان فعالیت‎های آبی کم عمق مانند شنا در استخر یا اقیانوس استفاده کرد. دستگاه‎های گلکسی واچ اکتیو / Galaxy Fit / Galaxy Fit e را نباید برای شیرجه اسکوبا، اسکی روی آب یا دیگر فعالیت‎های شامل تغییرات ناگهانی دما، فعالیت‎های آبی پرسرعت یا فرو رفتن پایین‎تر از آب‎های سطحی استفاده کرد. بعد از استفاده در آب دریا آن را با آب تازه شسته و خشک کنید.

Galaxy Buds: همراهی برای هر سبک زندگی

Galaxy Buds بهترین گزینه هدفون‏ های بی‏ سیم برای کسانی هستند که به دنبال یک تجربه متصل در هر جایی هستند. Galaxy Buds با فرم کاملا راحت، کنترل ساده، صدای واضح و هوشمند و اندازه کوچک خود به معنای واقعی همراه همیشگی گوش شما در هر ساعتی از روز خواهد بود.

گلکسی بادز

Galaxy Buds توسط برند AKG طراحی شده و تجربه شنیداری فوق‌‏العاده‌‏ای را در اختیار شما قرار می‏‌دهد. حالت بهینه‎سازی شده Ambient Sound به شما امکان می‎دهد حتی وقتی هدفون داخل گوشتان است نیز صدای محیط را به صورت واضح شنیده و به این ترتیب همزمان با پاسخ دادن به تلفن یا گوشی دادن به موسیقی دلخواه، از شرایط محیط اطراف‏تان هم خبردار شوید. البته در هنگام مکالمه نیز کیفیت انتقال صدای شما فوق‌العاده خواهد بود. سیستم میکروفن دوگانه Galaxy Buds از یک میکروفن داخلی و بیرونی در هر کدام از گوشی‏‌ها استفاده کرده و به این ترتیب صدای شما چه در محیط‎های خلوت یا محیط‌‏های شلوغ کاملا واضح شنیده می‌‏شود.

گلکسی بادز

Galaxy Buds امکان استریم از طریق بلوتوث تا شش ساعت و مکالمه تا پنج ساعت را دارد و به این ترتیب می‌‏تواند در همه روز همراه شما باشد. این گوشی‏‌ها با هر بار شارژ می‌‏توانند تا هفت ساعت کار کنند و درعین حال در شرایط اضطراری با 15 دقیقه شارژ تا 1.7 ساعت کار خواهند کرد. جعبه شارژر زمان پخش موسیقی را تا 13 ساعت و زمان مکالمه را تا 11 ساعت افزایش می‎دهد. این ابزار امکان شارژ بی سیم و همین‌طور اشتراک‏‌گذاری شارژ را هم دارد و این یعنی در صورت داشتن گوشی گلکسی S10، جدیدترین پرچمدار گوشی‏ های هوشمند سامسونگ، می‏‌توانید در حال حرکت نیز به راحتی دستگاه خود را شارژ کنید.

گلکسی بادز

Galaxy Buds با استفاده از نسخه جدید Bixby با دیگر دستگاه‏‌های همراه گلکسی هماهنگ می‏‌شود و به این ترتیب شما می‏‌توانید حتی بدون دست زدن به گوشی، دستیار هوشمندتان را فعال کنید و صرفا با فرمان صوتی کارهایی مانند برقراری تماس، ارسال پیام متنی یا بررسی میزان شارژ هدفون خود را انجام دهید.

گلکسی بادز

مشخصات ساعت گلکسی واچ اکتیو

نقره‌ای، مشکی، رز گلد، سبز دریاییرنگ
40 میلی‌متر، 25 گرم، 39.5 در 39.5 در 10.5 میلی‌مترابعاد
1.1 اینچ (28 میلی‌متر)، رزولوشن 360 در 360

نمایشگر همیشه روشن تمام رنگ

محافظ Corning Gorilla Glass 3

نمایشگر
20 میلی‌متر (قابل تعویض)بند
230 میلی‌ آمپر ساعتباتری
Exynos 9110 دو هسته‌ای 1.15 گیگاهرتزپردازشگر
Tizen-based Wearable OS 4.0سیستم عامل
768 مگابایت رم + 4 گیگابایت حافظه داخلیحافظه
Bluetooth 4.2، Wi-Fi b/g/n، NFC، A-GPS/Glonassارتباطات
شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور ضربان قلب، سنسور نور محیطسنسورها
WPC-based wireless chargingشارژ
5ATM + IP68 / MIL-STD-810Gمقاورمت
گوشی‌های سامسونگ و سایر اندرویدی‌ها: اندروید 5.0 و بالاتر، رم 1.5 گیگابایت به بالا

آیفون 5 و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر

سازگاری

مشخصات Galaxy Fit و Galaxy Fit e

دسته‌بندیGalaxy FitGalaxy Fit e
رنگمشکی، نقرهمشکی، سفید، زرد
نمایشگر0.95” Full Color AMOLED

120 در 240

0.74” PMOLED

64 در 128 ، 193 پی پی آی

پردازشگرMCU Cortex M33F 96MHz + M0 16 MHzMCU Cortex M0 96MHz
سیستم عاملRealtime OSRealtime OS
ابعاد18.3 در 44.6 در 11.2 میلی‌متر

24 گرم (با بند)

160 در 40.2 در 10.9 میلی‌متر

15 گرم (با بند)

حافظه512 کیلوبایت رم داخلی

2048 کیلوبایت رم خارجی

32 مگابایت رام خارجی

128 کیلوبایت رم داخلی

4 مگابایت رام خارجی

ارتباطاتBLE (بلوتوث کم مصرف)BLE (بلوتوث کم مصرف)
سنسورهاسنسور ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپسنسور ضربان قلب، شتاب سنج
باتری120 میلی‌امپر ساعت70 میلی‌آمپر ساعت
شارژNFC WirelessPogo
مقاومت5ATM water resistance

MIL STD 810G

5ATM water resistance

MIL STD 810G

سازگاریگوشی‌های سامسونگ و سایر اندرویدی‌ها: اندروید 5.0 و بالاتر، رم ۱1.5 گیگابایت به بالا

آیفون 5 و بالاتر، iOS 9.0 و بالاتر

مشخصات Galaxy Buds

رنگمشکی، سفید، زرد نئونی
ابعادهرکدام از بلندگوهای توگوشی (باد) : 17.5 در 19.4 در 22.3 میلی‌متر

کیس : 38.8 در 70 در 26.5 میلی‌متر

وزنگوشی : 4.9 گرم هر گوشی

کیس : 39.6 گرم

ارتباطاتBluetooth 5.0
سنسورهاشتاب‌سنج، مجاورت، هال، لمسی، تشخیص روشن/خاموش دستگاه
باتریگوشی : 58 میلی‌امپر ساعت

جعبه شارژر : 252 میلی‌آمپر ساعت

USBType-C
بلندگو5.8pi Dynamic Driver
سازگاریاندروید 5.0 و بالاتر، رم 1.5 گیگابایت به بالا
صداAudio Codec: SBC ، AAC ، Scalable (Samsung proprietary)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*