تصاویر قاب محافظ پی 30 لایت هواوی حضور دوربین سه گانه را تایید می‌کنند

تصاویر قاب محافظ پی 30 لایت هواوی حضور دوربین سه گانه را تایید می‌کند

هواوی مدتی است که مدل‌های لایت را نیز در کنار گوشی های پرچمدار خود عرضه می‌کند و به نظر می‌رسد که این اتفاق در خانواده P30 نیز با عرضه گوشی هواوی پی سی لایت (Huawei P30 Lite) عملی خواهد شد که طی گزارشی اطلاعاتی از تعداد دوربین های آن به دست آورده‌ایم.

کمپانی هواوی قصد دارد در روز بیست و ششم مارس (۶ فروردین ۹۸) طی مراسمی در شهر پاریس از پرچمداران سری پی ۳۰ خود رونمایی کند و حالا ما حدودا یک ماه قبل از آن مراسم، اطلاعات کاملی درباره مدل ارزان قیمت سری که احتمالا پی سی لایت نامیده خواهد شد به دست آورده‌ایم.

شرکت Spigen که در زمینه تولید لوازم جانبی قاب و کیس‌های محافظتی برای گوشی های هوشمند فعالیت می‌کند، به تازگی تصاویری را از محصول جدید خود رونمایی کرده است که هواوی پی 30 لایت درون آنها به وضوح دیده می‌شود.

پی 30 لایت هواوی همچنان هم دارای بریدگی نمایشگر خواهد بود

این قاب‌ها به طور اختصاصی برای هواوی پی سی لایت طراحی شده و همان‌طور که می‌بینید یک ناچ قطره‌ای همچنان هم بر روی پرچمداران ۲۰۱۹ چینی در این مدل حضور خواهد داشت. مهمترین نکته این است که حالا دوربین‌های سه گانه و سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی این مدل دیده می‌شود و احتمالا هواوی نیز مشابه سامسونگ، سنسور اثر انگشت زیر صفحه را در دو مدل گران‌تر پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو قرار خواهد داد و مدل لایت به سنسور اثر انگشت فیزیکی بر روی پنل پشتی مجهز می‌شود.

ما انتظار داریم که هواوی پی سی پرو به چهار دوربین پنل پشتی مجهز شود و گوشی هواوی پی ۳۰ درست مشابه مدل لایت، به سه دوربین مجهز خواهد شد که تصویر آنها در کنار هم در زیر مشخص است:

تصاویر قاب محافظ پی 30 لایت هواوی حضور دوربین سه گانه را تایید می‌کنند

به نظر می‌رسد که مدل پی 30 لایت به یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در کنار پورت یو اس بی تایپ سی بر روی لبه پایینی خود مجهز شود و یک پردازنده میان‌رده نظیر کایرین ۷۱۰ (درست مشابه مدل هانر ۸ ایکس) قدرت‌بخش آن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. میان رده هم مگه سه دوربینه میشه