انتشار ویدیوهای رسمی هندز آن گلکسی اس ۱۰ توسط سامسونگ

انتشار ویدیوهای رسمی هندز آن گلکسی اس ۱۰ توسط سامسونگ

ساعاتی پس از رونمایی از پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ این کمپانی کره‌ای ویدیوهای هندز آن و بررسی اولیه گوشی های گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را منتشر کرده است که در این مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

در چهار ویدیوی رسمی منتشر شده از قابلیت های گلکسی اس ۱۰، کمپانی سازنده بر روی نمایشگر و سنسور اثر انگشت زیر صفحه، قابلیت‌های دوربین، طراحی جدید و لوکس دیوایس‌ها و البته قابلیت های شارژ وایرلس تمرکز داشته است.

پرچمدار جدید سامسونگ شامل ۳ مدل گلکسی اس 10، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ ای به همراه یک مدل با پشتیبانی از اینترنت 5G با نام گلکسی S10 5G می‌شود. تمام محصولات این خانواده دارای نمایشگر‌های Infinity-O هستند که از حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی برخوردار است. سامسونگ اعلام کرده است که این اولین باری است که چنین تکنولوژی درون یک پنل امولد به کار گرفته می‌شود.

نمایشگر امولد داینامیک گلکسی اس ۱۰ همچنین از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند که استاندارد جدیدی برای نمایش محتوای با‌کیفیت است. از دیگر قابلیت هایی که در ویدیو های هندز آن گلکسی اس ۱۰ به آن اشاره شده، فناوری پاورشیر یا همان شارژ وایرلس معکوس است که اجازه می‌دهد گوشی های دیگر را به پنل پشتی اسمارت ‌فون های سری اس ده بچسبانید تا بتوانید آنها را به صورت بی سیم شارژ کنید.