بررسی قابلیت های اندروید 10 کیو را در این ویدیوی اختصاصی تماشا کنید

بررسی قابلیت های اندروید 10 کیو را در این ویدیوی اختصاصی تماشا کنید

در حالی که حتی هنوز هم سیستم عامل اندروید ۸ اوریو برای بسیاری از گوشی‌های اندرویدی کشورهای مختلف عرضه نشده است، ما به تازگی ویدیویی از بررسی قابلیت های آپدیت بعدی سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۰ که با نام اندروید Q نیز شناخته می‌شود به دست آورده‌ایم که می‌توانید آن را در مطلب امروز گجت تی وی مشاهده کنیم.

نسخه بزرگ بعدی پلتفرم موبایل گوگل در حال حاضر با نام اندروید کیو شناخته می‌شود و نام کامل آن هنوز از سوی کمپانی اعلام نشده است. در کلیپی که امروز برایتان در استودیو گجت تی وی آماده کرده ایم نگاهی خواهیم داشت به یک بیلد اولیه از ورژن دهم سیستم عامل موبایل گوگل و قابلیت های جدید آن را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.  البته توجه داشته باشید که این نسخه از سوی کمپانی سازنده به طور رسمی تایید نشده است و البته بسیاری قابلیت‌های نرم افزاری و ظاهر آن نیز در نسخه‌های نهایی اندروید ۱۰ که احتمالا قرار است همراه با گوشی های سری پیکسل ۴ چند ماه دیگر روانه بازار شود، تغییر خواهد کرد.

بررسی قابلیت های اندروید 10 کیو (Android Q)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من امروز گوشیمو اپدیت کردم و اندروید9 روش اجرا کردم
    خب به نظرم اندروید8 بهتر بود و اندروید9 مشکلات جزئی زیادی داره
    یکی از اونا که در میان گوشی های مختلف رایج بود کاهش سرعت باز کردن برنانه ها بود
    امیدوارم اندرویدq ‌اینقدر افتضاح نباشه

    • بله دوست عزیز چون گوشیتون سامسونگ نیست و این مشکلات دارید اگه گوشیتون کند شده یا مشکلاتی داره مشکل از اون نسخه اندروید نیست مشکل از گوشی و ارائه دهنده اونه ما که تا الان مشکلی نداشتیم باهاش رابط کاربری عالی تر شده مصرف باتری به دلیل هوش مصنوعی به شدت کاهش یافته دوربین به میزان کمی بهتر شده کیفیت صفحه نمایش فوق العاده شده زمان باز شدن برنامه ها سرعتش بیشتر شده به صورتی که به محض کلیک باز میشه هیچ مشکل خاصی نداره کلا عالیه دم سامسونگ هم گرم با این بهینه سازیشون در ضمن گوشیم نوت 8 هست موفق باشید

  2. دیدگاه ازدوکلمه دیدنوگاه یابعضی موقهاتشکیل شده ودرکهکشان فقط وفقط زمین

  3. کنترل رفتار اپها بسیار خوبه اما انتظار ویژگی های مثبت بیشتری رو داشتم آن هم در دهمین نسخه.