عکس وان پلاس 7

تصویری از وان پلاس 7 منتشر شد؛ دوربین سلفی کجاست؟

نخستین عکس وان پلاس 7 (OnePlus 7) توسط یک افشاگر منتشر شد. در حالی که جلوی این گوشی را سراسر نمایشگر تشکیل داده، مشخص نیست دوربین سلفی آن در کجا تعبیه شده است!

این اواخر٬ اطلاعات مختلفی از گوشی وان پلاس 7 به بیرون درز پیدا کرده است. به تازگی یک افشاگر عکسی از این گوشی را منتشر شده که نشان می‌دهد آن از طراحی اسلایدی٬ چیزی شبیه به شیائومی می میکس 3 و آنر مجیک 2 بهره می‌برد. همین افشاگر حالا عکس دیگری را از وان پلاس ۷ منتشر کرده که نشان دهنده‌ی جای متفاوت دوربین سلفی آن است. این گوشی در حقیقت از طراحی دوربین پاپ آپ برخوردار است. به عبارتی دیگر٬ وان پلاس تصمیم گرفته تا پرچمدار جدیدش را با یک نمایشگر همه جانبه که تمام صفحه‌ی جلو را در بر می‌گیرد٬ روانه‌ی بازار کند.

عکس جدید وان پلاس 7

عکس وان پلاس 7

اعتبار این نشت‌ها هنوز تایید نشده است٬ اما بسیاری معتقدند که این تصاویر فوتوشاپ شده هستند٬ زیرا افشاگر منتشر کننده‌ی آن‌ها نیز اعتبار چندانی ندارد. با فرض بر این که تصاویر واقعی هستند٬ می‌توان گفت که وان پلاس 7 از چهار طرف نمایشگر خود حاشیه‌های کمی دارد و لبه‌های بالای قاب نیز تایید می‌کنند که دوربین جلو در آنجا نیست. البته کیفیت تصاویر کاهش پیدا کرده تا به طور دقیق نتوانیم قاب جلویی گوشی را ببینیم٬ بنابراین نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که دوربین به صورت پاپ آپ تعبیه شده یا وان پلاس طراحی اسلایدی را برای پرچمدار جدیدش برگزیده است. در سمت راست گوشی نیز یک دکمه‌ی هشدار وجود دارد. همچنین دکمه‌ی پاور نیز دیده می‌شود٬ در حالی که دکمه‌های تنظیم ولوم صدا در سمت چپ قرار دارند.

گزارش‌هایی مبنی بر حضور وان پلاس با معرفی یک گوشی 5G در کنگره جهانی موبایل بارسلون وجود دارد. با این حال٬ هیچ یک از این جزئیات تا بدین لحظه تایید نشده است. این شرکت چینی در خفا٬ در حال توسعه‌ی گوشی وان پلاس 7 است. این تصاویر به بیرون درز کرده نیز برای نخستین بار است که رویت می‌شود. بنابراین احتمال غیرحقیقی بودن آن‌ها نیز زیاد است.