جعبه گشایی و بررسی اولیه گلکسی ام بیست سامسونگ

جعبه گشایی و بررسی اولیه گلکسی ام بیست سامسونگ

حدودا چند روزی از ورود گوشی اقتصادی گلکسی ام ۲۰ سامسونگ (Samsung Galaxy M20) به بازارهای جهانی می‌گذرد و امروز در گجت تی وی ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه این میان رده اندرویدی را آماده کرده‌ایم.

از مشخصات سخت افزاری گلکسی M20 سامسونگ می‌توان به پردازنده ۱۴ نانومتری هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۹۰۴ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برای دو هسته‌ی پردازشی Kryo 260 Gold و فرکانس فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز برای هسته‌های کم‌مصرف‌تر Kryo 260 Silver ، پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP2، سه و ۴ گیگابایت حافظه رم برای مدل‌های دارای ۳۲ و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو در کنار رابط کاربری انحصاری Experience 9.5، نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع پنل‌های PLS TFT با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۰۸ پیکسل بر هر اینچ و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹، پورت یو اس بی تایپ سی 1.0، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت و با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی، وای فای 802.11 b/g/n، فناوری GLONASS، بلوتوث ۵.۰ و دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و f/2.2 مجهز به فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز صحنه، وزن ۱۸۶ گرم و ضخامت ۸.۸ میلی‌متر اشاره کرد.

اگر قصد خرید یکی از گوشی های میان رده اندرویدی با قیمت مناسب در سال ۲۰۱۹ را داشته باشید، احتمالا گلکسی ام بیست سامسونگ نیز می‌تواند در لیست خرید شما قرار بگیرد. بنابراین جعبه‌گشایی و بررسی اولیه این دیوایس را در گجت تی وی تماشا کنید تا آشنایی کاملی قبل از خرید به دست بیاورید:

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی ام 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نظر به قیمت 180 دالر با این مشخصات بهترین گوشی بازار است . و پرفامنس عالی دارد بازی Asphalt 9 بدون کدام مشکل اجرا میکند .
    کسانی که انتقاد میکنند یا جیره خور هواوی یا گوشی های چینی هستند!

  2. در حال حاظر فقط دو شرکت بنجل ساز در جهان وجود داره!! که هواوى و شیائومى هستن!!!

  3. مسخره تو سال 2019 با نمایشگر ftf بنجل ساز فقط به فکر پوله

  4. میتونست گوشی خوبی باشه اما متاسفانه پردازنده خیلی ضعیفی داره