به زودی می‌توانید در بازی Apex Legends تیم‌های ۲۴ نفره تشکیل دهید!

به زودی می‌توانید در بازی Apex Legends تیم‌های ۲۴ نفره تشکیل دهید!

در حال حاضر تنها روشی که می توانید در بازی محبوب آنلاین اپکس لجندز (Apex Legends) شرکن کنید، تشکیل تیم‌های سه نفر است. اما گویا به زودی قرار است این قابلیت ارتقا پیدا کند و شما بتوانید تیم‌هایی با تعداد نفرات بسیار بیشتر از این را تشکیل دهید.

هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر این که کاربران کنجکاو شواهدی پیدا کرده‌اند مبنی بر این که در بازی مولتی پلیر آنلاین اپکس لجندز شما به زودی قادر خواهید بود تیم‌های یک نفره و دو نفره تشکیل دهید و به جای این که سه نفری به جنگ دشمنان بروید، خودتان یا با یک یار کمکی وارد رقابت با تیم حریف شوید. در حال حاضر در تیم‌های سه نفره گزینه ایده‌آلی برای تجربه این بازی محسوب می‌شود اما قطعا با گذشت مدتی از بازی و تکراری شدن این موضوع، کاربران ممکن است بخواهند که نحوه ترکیب و چینش تیم‌های خود را تغییر دهند.

به زودی می‌توانید در بازی Apex Legends تیم‌های ۲۴ نفره تشکیل دهید!

اگر شما هم این‌گونه فکر می‌کنید خبر خوبی برایتان داریم زیرا کاربران شواهدی مبنی بر این که کمپانی سازنده یعنی ری‌سپان قصد دارد تیم‌هایی با تعداد نفرات بیشتر را در آینده نزدیک رونمایی کند پیدا کرده‌اند. در آینده شما قادر خواهید بود تیم‌هایی با شش نفر، ۱۲ و یا حتی ۲۴ نفر تشکیل دهید که اگر این اتفاق عملی شود، بازی اپکس لجندز نیز می‌تواند به تعداد زیادی از عناوین بتل رویال دیگر ملحق شود که تعداد نفرات تیم‌ها در آنها قابل تغییر است تا مبارزات هیجان‌انگیزتری به وجود بیاید. به طور مثال کاربران در بازی محبوب فورتنایت می‌توانند رقابت را با ۵۰ نفر تجربه کنند و شاهد یک جنگ ۱۰۰ نفره بین دو تیم از بازیکنان باشیم.

عنوان اپکس لجندز به همین حالا هم مکانیزم‌های پشتیبانی جذابی برای حمایت از یارهای تیم خودی دارد و اگر افزایش تعداد نفرات تیم‌ها عملی شود، تیم‌ها می‌توانند نقش های منحصر‌به‌فردی به اعضای خود در زمینه جنگی و پشتیبانی نیروهای جنگی بدهند تا شاهد تنوع بیشتری در گیم پلی باشیم. البته افزایش تعداد نفرات یک مشکل بزرگ را نیز ممکن است به وجود بیاورد و آن‌ هم نحوه به‌روز‌رسانی سیستم ارتباط‌‌گیری هوشمند این بازی است. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد که بدون صحبت کردن و بدون استفاده از ویس چت با دیگر اعضای تیم ارتباط برقرار کنند و احتمالا در یک جمع ۲۴ نفره استفاده از چنین سیستمی می‌تواند یک دردسر به تمام معنا باشد.

افزایش تعداد نفرات تیم‌ها در Apex Legends چه زمانی ممکن می‌شود؟

به زودی می‌توانید در بازی Apex Legends تیم‌های ۲۴ نفره تشکیل دهید!

البته توجه داشته باشید که این اطلاعات ممکن است منجر به این نشود که به زودی شاهد تعداد بیشتری در گزینه‌های انتخاب تیم باشید. قطعا تیم سازنده اپکس لجندز در زمان توسعه این بازی که مدت زیادی نیز به طول انجامیده است، تیم‌هایی با نفرات مختلف را آزمایش کرده‌اند تا به ایده‌آل‌ترین گزینه برسند. بنابراین ممکن است که به این زودی‌ها شاهد عملی شدن این ایده در نسخه‌ی عمومی بازی نباشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*