مقایسه ویدیویی سرعت ایسوس زنفون مکس پرو (M2) با هواوی وای 9 2019

مقایسه ویدیویی سرعت ایسوس زنفون مکس پرو (M2) با هواوی وای 9 2019

امروز با مقایسه دو میان رده اندرویدی در گجت تی وی قصد داریم ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus Zenfone Max Pro M2) را به مصاف هواوی وای ۹ ۲۰۱۹ (Huawei Y9 2019) بفرستیم تا ببینیم از میان گوشی های اقتصادی ایسوس و هواوی کدام‌یک سریع‌تر عمل می‌کنند.

ایسوس زنفون مکس پرو (M2) به عنوان مدل جدید فبلت های غول پیکر این برند تایوانی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شد. این گوشی از نمایشگر ۶.۲۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ برخوردار است که تراکم ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و پوشش محافظتی گوریلا گلس ۶ نیز برای بالاترین سطح مقاومت در برابر خط و خش و آسیب‌های فیزیکی بر روی آن کشیده است. از دیگر مشخصات Zenfone Max Pro M2 ایسوس می‌توان به پردازنده ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۰ با هشت هسته‌ و فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 512، اندروید ۸.۱ اوریو، دوربین دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و f/2.4 مجهز به فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز صحنه، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، باتری لیتیوم پلیمری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۰ واتی، بلوتوث ۵.۰ و یک مدل شامل ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی و دو مدل با حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد.

هواوی وای 9 2019 نیز یکی دیگر از میان رده های بی‌شمار این برند چینی محسوب می‌شود که تحت سری محبوب وای و در اکتبر ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شده است. این گوشی اقتصادی از نمایشگر نسبتا مشابه ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ بهره می‌برد که تراکم ۳۹۶ پیکسل بر هر اینچ را برای آن به ارمغان می‌آورد. پردازنده ۱۲ نانومتری کایرین ۷۱۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4، سه و چهار گیگ رم به همراه ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی (تنها در مدل‌های مخصوص چین) و ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا تا سقف ۴۰۰ گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم‌های f/1.8 و f/2.4، دوربین سلفی دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و f/2.4، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت با شارژ سریع ۱۰ وات و بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برد.

پس شما هم در ویدیوی امروز گجت تی وی با ما همراه باشید تا ببینیم این مشخصات در عمل چه توانی برای این دو گوشی به ارمغان می‌آورند و کدام‌یک می‌تواند اپلیکیشن‌های مختلف را سریع‌تر اجرا کند:

تست سرعت ایسوس زنفون مکس پرو (M2) و هواوی Y9 2019