مشخصات اوپو اف ۱۱ پرو قبل از رونمایی اسفند ماه به طور کامل لو رفت

مشخصات اوپو اف ۱۱ پرو قبل از رونمایی اسفند ماه به طور کامل لو رفت

گوشی اوپو اف ۱۱ پرو (Oppo F11 Pro) قرار است تا چند روز دیگر به طور رسمی رونمایی شود و این دیوایس اولین گوشی اوپو محسوب می‌شود که از یک دوربین سلفی پاپ آپ مشابه گوشی میان رده ویوو در بازار اسمارت فون های هندی بهره می‌برد. حالا لیست مشخصات گوشی جدید اوپو قبل از رونمایی به طور کامل افشا شده است.

پیش از این هم گزارش‌هایی در وب‌سایت‌های هندی منتشر شده بود که مشخصات اف ۱۱ پرو را تا حدودی افشا می‌کرد اما حالا یک تصویر جدید از لیست کامل مشخصات این گوشی منتشر شده که تقریبا دیگر هیچ جای ابهامی درباره این اسمارت فون بر جای نمی‌گذارد.

طبق این لیست اوپو اف ۱۱ پرو با رابط کاربری Color OS 6.0 که بر پایه اندروید ۹ پای طراحی شده عرضه می‌شود که همین هم آن را به یکی از معدود دیوایس‌های این برند چینی تبدیل می‌کند که از آخرین ورژن سیستم عامل موبایل گوگل برخوردار است. با وجود این که اکثر کاربران هندی پردازنده‌های مدیاتک را ترجیح نمی‌دهند، اما گویا کمپانی سازنده قرار است از پردازنده هلیو پی ۷۰ بر روی این گوشی استفاده کند.

مشخصات اوپو اف ۱۱ پرو قبل از رونمایی اسفند ماه به طور کامل لو رفت

همچنین آنطور که در لیست مشخص است، اوپو از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 برای اولین بار در این گوشی رونمایی خواهد کرد که ما هم برای اولین بار نام آن را در این لیست مشاهده می‌کنیم. اوپو همین چند وقت پیش از فناوری شارژ سریع Super VOOC tech که نسل دوم این فناوری محسوب می‌شود رونمایی کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که در فاصله کوتاهی قرار است نسخه بعدی این تکنولوژی نیز روانه بازار شود.

مشخصات سخت افزاری اوپو اف ۱۱ پرو

یک باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت، نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل که تراکم ۳۹۷ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد ،نسبت مساحت نمایشگر به بدنه ۹۰.۹ درصد، حداکثر روشنایی ۴۸۰ نیت، دوربین‌های دوگانه ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.79 و F2.4 بر روی پنل پشتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.0، قابلیت فیلم‌برداری کلیپ‌های فول اچ دی و اچ دی، پشتیبانی از دو سیم کارت نانو به طور همزمان، بلوتوث ۴.۲، پشتیبانی از قابلیت OTG، حالت ویژه اولترا نایت برای عکاسی در شب، موتور پردازش تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی برای شفافیت بالاتر در دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، حالت زیبا‌سازی خودکار و وزن ۱۹۰ گرمی از دیگر مشخصات اوپو اف ۱۱ پرو محسوب می‌شود که گویا قرار است آن را در دو رنگ مشکی و سبز در بازار ببینیم.

گفتنی است که در حال حاضر قیمت رسمی این گوشی میان رده اعلام نشده اما رونمایی از آن قرار است در روز ۵ مارس (۱۴ اسفند) انجام شود.