نمونه تصویر گرفته شده با دوربین نوکیا ۹ فوق العاده به نظر می‌رسد

نمونه تصویر گرفته شده با دوربین نوکیا ۹ فوق العاده به نظر می‌رسد

فردا نوکیا قبل از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل قصد دارد مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را برگزار کند و این برند که حالا تحت مالکیت اچ ام دی گلوبال قرار دارد احتمالا از نوکیا 9 (Nokia 9 PureView)، نوکیا ۱ پلاس و تعدادی دیگر از گوشی ‌های میان رده خود رونمایی خواهد کرد که حالا نمونه تصویر دوربین نوکیا ۹ اطلاعات جذابی از آن به ما می‌دهد.

در مراسم فردا به غیر از گوشی نوکیا ۹ محصولاتی که در دسته گوشی های میان رده و اقتصادی قرار می‌گیرند معرفی خواهند شد. حالا امروز مدیر بخش شبکه های اجتماعی نوکیا، ادورادو کاسینا (Edoardo Cassina)، یک تصویر فوق‌العاده‌ی گرفته شده توسط یکی از عکاسان فنلاندی را به نمایش می‌گذارد که طبق گفته این هنرمند، تمام فرآیند ثبت و ویرایش تصویر بر روی خود گوشی انجام شده است.

همان‌طور که می‌بینید به نظر می‌رسد سیستم دوربین پنجگانه نوکیا ۹ به همراه تغییرات نرم افزاری ایجاد شده قرار است عکاسی موبایل را به سطح جدیدی وارد کند و قطعا پرچم‌داران اپل، هواوی، سامسونگ و گوگل کار سختی برای رقابت با آن خواهند داشت.

نمونه تصویر گرفته شده با دوربین نوکیا ۹ فوق العاده به نظر می‌رسد

طبق گزارش‌های پیشین دوربین پنجگانه نوکیا ۹ پیور ویوو از ویژگی‌های جدیدی برخوردار است که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و حالا با انتشار این تصویر به نظر می‌رسد که آن گزارشات حقیقت داشته باشند. همچنین با توجه به این که اینستاگرام تصاویر را کمی فشرده می‌کند، قطعا کیفیت و شفافیت نمونه تصویر اصلی حتی از این هم بالاتر باشد. همه چیز از تعادل رنگ سفید گرفته تا میزان تیرگی و روشنایی قسمت‌های مختلف عالی به نظر می‌رسند و همین هم کمک کرده تا صحنه فوق‌العاده‌ای خلق شود. البته نوع سوژه نیز به طور هوشمندانه‌ای انتخاب شده تا قابلیت‌های مختلف دوربین پنجگانه را به چالش بکشد. همانطور که می‌دانید در چنین مناظری، میزان اکسپوژر و نوردهی در قسمت‌های مختلف کادر با یکدیگر تفاوت دارد و همین هم کار سنسور پردازش تصویر برای تعادل قسمت‌های مختلف و به دست آوردن یک عکس نهایی یکپارچه را سخت‌تر می‌کند.

مشخصات گوشی نوکیا 9 (Nokia 9)

با توجه به اطلاعاتی که در حال حاضر در دست داریم، پرچمدار بعدی نوکیا از یک ماژول دوربین ۵ گانه به همراه قابلیت های فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز صحنه و سنسورهای فوکوس خودکار به همراه یک فلش ال ای دی برخوردار خواهد بود. احتمالا پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام طبق نتایج منتشر شده بر روی لیست‌های بنچمارک، این پرچمدار را تغذیه خواهد کرد و تا ساعاتی دیگر در مراسم نوکیا در بارسلون اسپانیا اطلاعات جامع‌تری در باره آن به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عجب کیفیتی داره!

  2. کاش بجای دوربین وسطی فلش میذاشت

  3. فک کنم نوکیا با این گوشی خودشو بکشه بالا

  4. این دوربینشه؟؟ شط