جعبه گشایی گلکسی اس ۱۰ پلاس را تماشا کنید

جعبه گشایی گلکسی اس ۱۰ پلاس را تماشا کنید

گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) با برخورداری از مشخصات سخت افزاری قدرتمند و دوربین سلفی دوگانه، احتمالا یکی از محبوب ترین گوشی های پرچمدار اندرویدی در سال ۲۰۱۹ باشد. به همین دلیل جعبه گشایی اس ۱۰ پلاس را آماده کرده‌ایم تا با آنباکس این گوشی، از محتویات جعبه‌ باخبر شوید.

بعد از رونمایی گلکسی اس 10 پلاس در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۱۹ حالا بسیاری از کاربران برای خرید پرچمدار جدید این برند کره‌ای ترغیب شده‌اند. از مشخصات سخت افزاری مدل بزرگتر سری اس ۱۰ سامسونگ می‌توان به پردازنده هشت نانومتری اگزینوس ۹۸۲۰ با هشت هسته پردازشی با فرکانس ۲.۷ گیگاهرتز (پردازنده هشت نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ با هشت هسته و فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز در بازار ایالات متحده آمریکا)، ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۱۲۸، ۵۱۲ و یک ترابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا تا سقف ۵۱۲ گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، سیستم عامل اندروید ۹ پای با رابط کاربری One UI، نمایشگر ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ و نرخ ۵۲۶ پیکسل بر هر اینچ، باتری لیتیوم یونی ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات و شارژ وایرلس ۱۵ واتی، پشتیبانی از شارژ وایرلس معکوس با توان ۹ وات، پورت یو اس بی تایپ سی، دوربین سه گانه شامل سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو، ۱۲ مگاپیکسلی عریض و ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین سلفی دوگانه ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار Dual Pixel مبتنی بر تشخیص فاز صحنه و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

در ویدیوی زیر که توسط استودیو گجت تی وی آماده شده است، شما می‌توانید آنباکسینگ گلکسی S10 Plus را تماشا کنید تا ببینید کمپانی سازنده چه محتویاتی برای خریداران در جعبه‌ی این محصول قرار داده است:

ویدیوی جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس