فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو و سایپا تا پایان سال هر روز انجام می‌شود

فروش فوری ایران خودرو و سایپا تا پایان سال 97 ادامه دارد. بر اساس جلسه‌ای که کمیته خودرو برگزار کرد مقرر شد تا این دو خودروساز بزرگ کشور طرح فروش فوری محصولات خود را برای تنظیم بازار تا پایان سال، هر روز انجام دهند.

در حال حاضر بسیاری از مشتریان خودروسازان داخلی اعم از ایران خودرو و سایپا منتظر دریافت خودروهای ثبت‌نامی خود هستند که پس از ماه‌ها تاخیر گویا خودروسازان برای پایبندی به تعهدات خود تصمیمی جدی گرفته‌اند. از سویی قیمت خودروهای داخلی و خارجی به صورت روزانه افزایش پیدا می‌کند و مسئولان صنعت خودرو کشور باید برای تنظیم بازار و به ثبات رساندن قیمت خودرو تدابیری را بیندیشند.

تداوم فروش فوری ایران خودرو و سایپا

یک منبع آگاه اعلام کرد بر اساس جلسه‌ای که در کمیته خودرو برگزار شد، خودروسازان داخلی وظیفه دارند فروش فوری محصولات خود را تا پایان سال به صورت روزانه ادامه دهند. ایران خودرو و سایپا می‌توانند روزانه 20 درصد از تولیدات خود را با هدف تنظیم بازار خودرو به مشتریان عرضه کنند. همچنین در این جلسه مقرر شده است خودروسازان میزان تولید خود را افزایش دهند تا با سرعت بیشتری به تعهدات قبلی پایبند باشند. کارشناسان بر این باورند که اگر روزانه خودروهای پرتیراژ در بازار عرضه شود، قیمت این خودروها کاهش پیدا می‌کند.