تصاویر زنده گلکسی A50 و گلکسی A30

تصاویر زنده گلکسی A50 و گلکسی A30 طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند

انتشار تصاویر زنده گلکسی A50 و گلکسی A30 سامسونگ، وجود پنل Infinity-U و چندین دوربین را در این گوشی های میان رده، تایید می‌کند.

سامسونگ با گوشی های جدید سری M، بازار محصولات رده ابتدایی را هدف گرفته است. اخیرا خانواده گلکسی اس 10 و گوشی منعطف گلکسی فولد را نیز برای سلطه بر کاتگوری پرچمداران و محصولات پریمیوم معرفی کرد. حالا به امید کسب جایگاهی مستحکم در بخش میان رده‌ها، کمپانی کره‌ای در حال نوسازی سری A است.  به تازگی تصاویر زنده گلکسی A50 و گلکسی A30 هم به عنوان آغازگران این موج جدید، به بیرون درز کرده‌اند.

ظاهرا هر دو مدل مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی Infinity-U خواهند بود. مطابق عکس‌های زیر، پنل آمولد آن‌ها از دو طرف حاشیه باریکی دارد، در بالا یک ناچ تقریبا قطره‌ای دیده می‌شود و در پایین نیز چانه نسبتا پهنی وجود دارد. به لطف وجود دوربین‌های چندگانه با چیدمان عمودی، طراحی به‌روز شده را در پنل پشتی گوشی ها نیز می‌توان دید. البته به امید کاهش هزینه تمام شده، سامسونگ استفاده از پنل پلاستیکی براق را به شیشه یا آلومینیم ترجیح داده است.

تصاویر زنده گلکسی A50 همسو با شایعات قبلی، وجود دوربین سه‌گانه را در پشت دستگاه تایید می‌کنند. مجموعه‌ای متشکل از یک سنسور اصلی 25 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین اولترا-واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی با رزولوشن 5 مگاپیکسل. اما دوربین دوگانه گلکسی A30، سنسور آخری را ندارد و رزولوشن دو دوربین دیگر هم به ترتیب 16 و 5 مگاپیکسل است.

عکس‌های زنده گلکسی A30

دیگر تفاوت‌ این دو محصول به اسکنر اثر انگشت مربوط می‌شود. همانند پرچمداران نو رسیده‌ی سامسونگ، گلکسی ای 50 از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای بهره می‌برد؛ اما در گلکسی ای 30 این سنسور به پشت دستگاه منتقل شده است.

در صورت صحت داشتن شایعات، این دو گوشی میان رده سامسونگ روز پانزدهم اسفند ماه معرفی خواهند شد. در ابتدا، عرضه آن‌ها منحصر به برخی کشورهای آسیایی، از جمله هند و چین خواهد بود؛ اما به تدریج وارد سایر بازارها نیز می‌شوند. همچنین تنوع رنگ آن‌ها هم باید شامل مشکی، سفید، آبی و قرمز باشد.

تصاویر زنده گلکسی A50 و گلکسی A30