تریلر جدید The Angry Birds Movie 2

تریلر جدید The Angry Birds Movie 2 منتشر شد

تریلر جدید The Angry Birds Movie 2 منتشر شد. این تریلر خبر از اضافه شدن یک شخصیت جدید به انیمیشن پرندگان خشمگین و همچنین مقابله‌ی قهرمانان با خراب‌کار‌ها می‌دهد.

شاید نخستین انیمیشن پرندگان خشمگین (Angry Birds) که سال 2016 منتشر شد بهترین انیمیشن تاریخ نباشد، اما بی‌شک با جای گذاشتن رکوردهای خوب از خود در باکس آفس و فروش جهانی 352 میلیون دلاری، نشان داد که از چه محبوبیت بالایی برخوردار است. همین بهانه‌ی خوبی شد تا سازندگان آن به فکر ساخت قسمت دوم آن بیفتند. چند روز پیش تریلر جدید The Angry Birds Movie 2 منتشر شده که می‌تواند اتفاقات پیش رو در این انیمیشن جذاب را به نمایش بگذارد.

تریلر جدید The Angry Birds Movie 2

 

با نخستین نگاه به این تریلر، ما با یک کاراکتر جدید به نام زتا (Zeta) مواجه می‌شویم که قرار است صداپیشگی آن بر عهده‌ی لزلی جونز باشد. او در یک تکه یخ، یک جزیره‌ی ناشناخته و به تنهایی زندگی می‌کند. او که از تنهایی در این جزیره به ستوه آمده، تلاش می‌کند تا بتواند با پیدا کردن مکان جدیدی برای زندگی، با دیگران ارتباط بگیرد. او برای این کار از گلوله‌های یخی استفاده می‌کند.

تریلر جدید The Angry Birds Movie 2

سرانجام یکی از این پرتاب‌ها موفقیت آمیز انجام می‌شود و او حالا وارد جزیره‌ای شده که پرندگان و خوک‌ها در آن زندگی می‌کنند؛ در جایی که قهرمان‌های دوست داشتنی ما با همکاری یکدیگر، تلاش خواهند کرد تا جلوی یک تهدید جدید را بگیرند.

صداپیشگان نخستین قسمت این انیمیشن شامل جیسون سودیکیس، جش گد، دنی مک براید، بیل هیدر و پیتر دینکلیج در قسمت دوم آن نیز حضور خواهند داشت. صداپیشکان جدیدی همچون نیکی میناژ، استرلینگ کی براون و نورا لوم نیز به این قسمت اضافه خواهند شد. گفته می‌شود این انیمیشن قرار است 16 آگوست (25 مرداد 98) در ایالات متحده و به دنبال آن 4 اکتبر (12 مهر 98) در بریتانیا اکران شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چخبره هم فیلمش هم بازیش هم انیمیشنش هم سریالش

  2. دیگه شورشو دراوردن