تاریخ رسمی رونمایی گوشی ایسوس زنفون ۶ مشخص شد

تاریخ رونمایی گوشی ایسوس زنفون ۶ مشخص شد

پرچمدار بعدی سری زنفون ایسوس که در حال حاضر با نام زنفون 6 (ASUS Zenfone 6) شناخته می‌شود، قرار است در اروپا برای اولین بار رونمایی شود و به تازگی تاریخ معرفی آن از طریق یک تبلیغ روزنامه‌ای فاش شده است.

با وجود این که هنوز کمپانی ایسوس دعوت‌نامه حضور در مراسم رونمایی رسمی از ایسوس زنفون ۶ را برای خبرنگاران ارسال نکرده و هنوز نیز تیزر رسمی این محصول منتشر نشده، اما یک تصویر از تبلیغی که برای زنفون ۶ در یک مجله رویت شده است، تاریخ رونمایی از آن در والنسیای اسپانیا را نشان می‌دهد. اگر تاریخ درج شده در این تصویر حقیقت داشته باشد، روز ۱۴ می (۲۴ اردبیهشت ۹۸) شاهد عرضه رسمی زنفون ۶ خواهیم بود و جالب است بدانید که گویی این مجله در جریان نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ در بارسلون اسپانیا مشاهده شده است.

تاریخ رسمی رونمایی گوشی ایسوس زنفون ۶ مشخص شد

مهمترین عنوانی که درون این تبلیغ به چشم می‌خورد، عبارت “Defy Ordinary” است که به معنای صرف نظر کردن از چیزهای معمولی است که احتمالا به طراحی ویژه و جدید گوشی اشاره دارد. همانطور که در تصویر سمت چپ مشاهده می‌کنید گویا قرار است شاهد یک نمایشگر کاملا بدون حاشیه در Zenfone 6 ایسوس باشیم و احتمالا دوربین سلفی دارای یک ساختار پاپ آپ خواهد بود و یا این غول تایوانی به طور کامل تصمیم گرفته تا قید دوربین سلفی را بزند. تصاویری که اخیرا از زنفون ۶ منتشر شده بود نیز این طراحی را با حاشیه‌های بسیار بسیار کم تایید می‌کرد.

گویا قرار است گوشی بعدی ایسوس دارای سیستم دوربین سه‌گانه بر روی پنل پشتی باشد و به غیر از این موضوع جزئیات چندانی از مشخصات سخت افزاری آن نمی‌دانیم.