نسخه 5G‌ شیائومی می میکس 3

نسخه 5G‌ شیائومی می میکس 3 معرفی شد؛ سرعت دانلود 2 گیگابیت بر ثانیه‌ای

نسخه 5G شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi Mix 3 5G) رسما در نمایشگاه MWC 2019 بارسلون معرفی شد. شیائومی می میکس 3 5 جی می‌تواند سرعت دانلود 2 گیگابیت بر ثانیه‌ای را به ارمغان بیاورد! در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت این گوشی بیشتر آشنا شوید.

گوشی ساز چینی، کمپانی شیائومی، اخیرا بیشتر از گذشته در جوامع بین‌المللی شناخته می‌شود. این شرکت همواره تلاش کرده به بازارهای متعددی راه پیدا کند. این کمپانی از طریق ارائه قیمت‌های اقتصادی برای گوشی‌های رده متوسط کم نظیر و همچنین پرچمدارهای فوق پیشرفته، به این هدف نیز دست پیدا کرده است. شیائومی حالا با حضور در نمایشگاه MWC 2019 از نخستین گوشی 5 جی خود پرده برداشته است. این گوشی، که در واقع نسخه 5G شیائومی می میکس 3 است، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با قیمتی مناسب می‌تواند رقیب جدی برای هر گوشی 5 جی دیگری باشد. هواو شعار «ما آن را عملی کردیم» را برای این نمایشگاه برگزیده است.

مشخصات نسخه 5G‌ شیائومی می میکس 3

می میکس 3 پیشتر معرفی شده بود. این دیوایس از قیمت مقرون به صرفه و تراشه‌ی اسنپدراگون 845 بهره می‌برد، اما نسخه‌ی 5 جی آن حالا به تراشه‌ی 7 نانومتری اسنپدراگون 855 کوالکام همراه با مودم جدید X50 اسنپدراگون مجهز شده است. هرچند این تراشه هنوز در گوشی‌های زیادی حضور ندارد، اما به زودی می‌توان آن را در پرچمداران اندرویدی سال 2019 یافت. گوشی مدل می 9 شیائومی که چند روز پیش معرفی شد نیز به این تراشه مجهز است.

نسخه 5G‌ شیائومی می میکس 3

از نظر طراحی، نسخه 5G شیائومی می میکس 3 تفاوتی با نسخه 4G آن ندارد. این به معنای حضور دوربین دوگانه سلفی 24 + 2 مگاپیکسلی روی قاب جلویی است که می‌تواند افکت بوکه زنده را در ویدیوهایی که ضبط می‌کند، اعمال کند. یک نمایشگر زیبای 6.39 اینچی نیز در جلوی گوشی نصب شده است که تمام مشخصات پیشین را ارائه می‌کند. شیائومی به لطف بهره‌گیری از سبک طراحی اسلایدی، موفق شده در این گوشی به نبست ابعاد صفحه به بدنه‌ی شگفت انگیز 93.4 درصدی درصدی دست پیدا کند. در بدنه نیز به جای شیشه که در اکثر گوشی‌های پرچمدار می‌بینیم، از جنس سرامیکی باکیفیت‌تری استفاده شده است.

نسخه 5G‌ شیائومی می میکس 3

اما یکی دیگر از تغییرها در این گوشی به جز تراشه، مربوط به باتری می‌شود. شیائومی به جای یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی در نسخه 4G، در این نسخه‌ی 5G از یک باتری بزرگ‌تر 3800 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است تا بتواند به لذت پردازش سریع‌تر و اتصال فوق پیشرفته‌ی سلولی در این دیوایس بی‌افزاید.

قیمت نسخه 5G‌ شیائومی می میکس 3

متاسفانه جزئیات ابعاد و وزن نسخه 5G شیائومی می میکس 3 اعلام نشده است. از آنجایی که نسخه معمولی آن 218 گرم وزن دارد، با توجه به تجهیزات بیشتر در زیر قاب، ما بر این باوریم که نسخه 5 جی آن حتی سنگین‌تر نیز خواهد شد. اما خبر خوب این که شیائومی قصد دارد می میکس 3 5 جی را با قیمت بسیار رقابتی 600 دلاری روانه‌ی بازار آمریکا کند. انتظار داریم با چنین قیمتی، شیائومی زودتر از آنچه تصور می‌شد در جهان اسمی برای خود دست و پا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*