نمایشگاه MWC 2019

چه انتظاراتی از نمایشگاه MWC 2019 داریم؟ (گجت تی وی)

نمایشگاه MWC 2019 از فردا آغاز به کار می‌کند و قرار است گوشی های هیجان‌انگیزی در آن معرفی شوند. در ویدیوی گجت تی وی امروز، با مهم‌ترین گوشی‌هایی که در کنگره جهانی موبایل 2019 بارسلون رونمایی می‌شوند آشنا خواهیم شد.

کنگره جهانی موبایل یا نمایشگاه MWC هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود و شرکت‌های بزرگ حوزه موبایل با حضور در این رویداد مهم، جدیدترین محصولات خود را رونمایی می‌کنند. نمایشگاه MWC 2019 به صورت رسمی از روز دوشنبه 25 فوریه (6 اسفند 97) آغاز می‌شود، اما در روز یکشنبه 24 فوریه (5 اسفند) شرکت‌های مهمی چون هواوی، ال جی، مایکروسافت، شیائومی و نوکیا کنفرانس‌های خود را برگزار و محصولاتشان را معرفی می‌کنند.

در سال‌های گذشته، گوشی‌های بسیاری در MWC معرفی شدند، اما خیلی از آن‌ها شبیه هم بودند و کمتر شاهد یک نوآوری جذاب در گوشی‌ها بودیم. ولی به نظر می‌رسد امسال اوضاع فرق می‌کند و پیش‌بینی می‌شود کنگره جهانی موبایل امسال جذاب‌تر از همیشه باشد. گوشی های انعطاف پذیر و گوشی های 5G می‌توانند نمایشگاه امسال را هیجان‌انگیز کنند.

علاوه بر گوشی های انعطاف پذیر یا تاشدنی و گوشی های 5G، امسال شاهد رونمایی از گوشی‌های مهمی چون ال جی جی 8، نوکیا 9 و سونی اکسپریا ایکس زد 4 خواهیم بود. در ویدیوی زیر، انتظارات ما از نمایشگاه MWC 2019 مشاهده می‌کنید.

در نمایشگاه MWC 2019 چه خبر است؟