بررسی ویدیویی سنسور اثر انگشت اولتراسونیک گلکسی اس 10

بررسی ویدیویی سنسور اثر انگشت اولتراسونیک اس 10 ؛ اسکنر جدید سامسونگ چه مزایایی دارد؟

حتما دیگر می‌دانید که سری گوشی های گلکسی اس ۱۰ به عنوان پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ وارد بازار شده‌اند و قطعا یکی از ویژگی‌ های سخت افزاری جذاب این دیوایس ها، سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر است که در ویدیوی امروز گجت تی وی بررسی کامل آن را برایتان آماده کرده‌ایم.

پیش از معرفی خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ نیز شایعات فراوانی درباره‌ی فناوری جدید سامسونگ در زمینه‌ی سنسور اثر انگشت بر روی این گوشی های منتشر شده بود و حالا بعد از کنفرانس گلکسی آنپکد ۲۰۱۹ ما می‌دانیم که مدل اس 10 و اس 10 پلاس به اسکنرهای اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر خود مجهز شده‌اند. این سنسورهای جدید برخلاف سنسورهای اپتیکال که از بازتاب نور از روی سطح اثر انگشت شما اقدام به شناسایی و تایید هویت می‌کنند، با فرستادن امواج صوتی فرکانس بالا، روند تایید هویت را با سرعت و دقت بسیار بالاتری انجام می‌دهند.

در واقع اگر سنسورهای اثر انگشت زیر صفحه را نسل اول این فناوری بدانیم، حالا سامسونگ با معرفی اسکنر اثر انگشت Ultrasonic، وارد فاز دوم این تکنولوژی شده است و قطعا کمپانی‌های بیشتری نیز در آینده به استفاده از آن روی خواهند آورد. اما مزایای اصلی این فناوری نسبت به سنسورهای درون نمایشگر معمولی چیست؟ یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها می‌تواند امکان شناسایی اثر انگشت توسط سنسور اولتراسونیک حتی در صورت خیس یا چرب بودن سطح انگشت کاربر باشد. اگر شما هم می‌خواهید به طور کامل با طرز عملکرد اسکنر اثر انگشت نوآورانه‌ی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ و مزیت‌های آن نسبت به سنسورهای قبلی آشنا شوید، ویدیوی جذاب امروز گجت تی وی را از دست ندهید:

بررسی ویدیویی سنسور اثر انگشت اولتراسونیک اس 10