بلک بری کی 2 رد ادیشن

بلک بری کی 2 رد ادیشن معرفی شد؛ همان کی 2 با رنگ‌بندی عجیب!

تی سی ال گوشی بلک بری کی 2 رد ادیشن (BlackBerry Key2 Red Edition) را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی کرد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید بلک بری بیشتر آشنا شوید.

تی سی ال به عنوان صاحب گوشی‌های بلک بری٬ یک نسخه‌ی تازه از گوشی‌های Key2 را با خود به کنگره جهانی موبایل بارسلون آورده است. کت مشکی همیشه زیباست٬ اما خسته کننده است. بلک بری کی 2 رد ادیشن که توسط تی سی ال در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شده٬‌ یک رنگ‌بندی جدید را با خود به دنیای گوشی‌های هوشمند آورده است. این گوشی با یک جفت ایرباد قرمز به فروش خواهد رسید.

فریم آلومینیومی سری 7000 گوشی بلک بری کی 2 رد ادیشن نیز به رنگ قرمز درآمده است. شما می‌توانید آن را زیر کلیدهای فیزیکی قاب جلویی نیز به خوبی ببینید. البته دکمه‌های خود این کیبورد و همچنین قاب پشتی گوشی هنوز به رنگ مشکی باقی مانده‌اند.

این گوشی از حافظه داخلی پایه 128 گیگابایتی برخوردار است که تنها در مدل دو سیم کارته مشکی نسخه اصلی Key2 موجود بود. هرچند آن نسخه به خاطر پشتیبانی از دو سیم کارت راهی به آمریکای شمالی نیافت٬ اما این نسخه علاوه بر اروپا٬ خاورمیانه و آسیا٬ به بازار آمریکای شمالی نیز راه پیدا خواهد کرد.

قیمت بلک بری کی 2 رد ادیشن

بلک بری کی ادیشن قرار است با قیمت 750 دلار به فروش برسد که بیشتر از نسخه 128 گیگابایتی مشکی کی 2 با 700 دلار است. اگر شما می‌خواهید یک گوشی برند بلک بری با رنگ قرمز را خریداری کنید٬ اما قصد ندارید چنین هزینه‌ای را متحمل شوید٬ می‌توانید نسخه قرمز اتمی گوشی بلک بری کی 2 ال ای (‌BlackBerry Key2 LE) را خریداری کنید. این گوشی با ظاهری مشابه (البته قاب پشتی آن قرمز و جلوی آن مشکی است) با کی ٬2 اما قیمت به مراتب رقابتی‌تر 500 دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*