گوشی نوکیا ۳.۲ با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و ناچ قطره‌ای رونمایی شد

گوشی نوکیا ۳.۲ با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و ناچ قطره‌ای رونمایی شد

نوکیا ۳.۲ (Nokia 3.2) در واقع مدل دوم سری نوکیا ۳.۱ پلاس محسوب می‌شود. مدل ۳.۲ حالا نمایشگر بزرگ‌تری دارد و پردازنده آن نیز نسبت به مدل قبلی تغییر کرده است. در این مطلب با بررسی مشخصات و ویژگی های گوشی ارزان قیمت نوکیا 3.2 با ما همراه باشید.

مدل ۳.۲ دارای نمایشگر ۶.۲۶ اینچی است و به طرز عجیبی نمایشگر آن ابعاد بزرگتری از مدل پلاس دارد! تفاوت بعدی بین این دو مدل در پردازنده اصلی آنها دیده می‌شود. مدل ۳.۱ پلاس به پردازنده مدیاتک ۶۷۲۰ مجهز بود که در نهایت حالا این مدل جدید به پردازنده اسنپدراگون ۴۲۹ کوالکام مجهز خواهد شد. همچنین بدنه‌ی یکپارچه این مدل جدید از پلی کربنات ساخته شده و ظاهر مدرن‌تری به گوشی جدید نوکیا داده است.

گوشی نوکیا ۳.۲ با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و ناچ قطره‌ای رونمایی شد

یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی درون نوکیا ۳.۲ حضور خواهد داشت که حداقل یک روز و نیم عمر باتری را در برای کاربر فراهم می‌کند. بر خلاف دیگر گوشی های اقتصادی نوکیا که برند این کمپانی را در گوشه‌ی بالای نمایشگر خود داشتند، حالا نوکیا ۳.۲ این لوگو را در لبه پایینی نمایشگر میزبانی می‌کند. برای کاهش حاشیه نمایشگر ناچ قطره‌ای به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی درون آن در بالای صفحه دیده می‌شود که اسپیکر مکالمه نیز بالای آنها قرار گرفته است.

نوکیا 3.2 به دکمه مخصوص گوگل اسیستنت مجهز شده است

گوشی نوکیا ۳.۲ با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و ناچ قطره‌ای رونمایی شد

یک دکمه مخصوص برای فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت بر روی لبه سمت چپ مدل ۳.۲ نوکیا دیده می‌شود و دکمه پاور در پایین دکمه‌های تغییر ولوم در لبه سمت راست به چشم می‌خورد. مشابه مدل ۴.۲، نوکیا ۳.۲ نیز از چراغ نوتیفیکیشن‌های پالس‌مانند دور دکمه‌ی برخوردار است. پورت میکرو یو اس بی در لبه پایینی دیوایس تعبیه شده و میکروفون به همراه حفره‌های اسپیکر نیز در همین قسمت دیده می‌شود. اما جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون به بالای گوشی منتقل شده و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی روی پنل پشتی نیز دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهد.

گوشی نوکیا ۳.۲ با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و ناچ قطره‌ای رونمایی شد

از حیث قابلیت های نرم افزاری نوکیا ۳.۲ با اندروید ۹ پای عرضه می‌شود و رابط کاربری اندروید وان یو آی به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب شده و شما می‌توانید انتظار داشته باشید که آپدیت‌های اندروید به طور مرتب و با سرعت بالایی برای این گوشی اقتصادی اندرویدی عرضه شود. دو نسخه از این گوشی به فروش خواهد رسید که یکی از آنها ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگابایت ظرفیت داخلی و دیگری ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد داشت. قیمت‌گذاری مدل پایه‌ی این محصول از حدود ۱۳۰ یورو در زمان عرضه آغاز خواهد شد.

لیست مشخصات فنی نوکیا ۳.۲

گوشی نوکیا ۳.۲ با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و ناچ قطره‌ای رونمایی شد

شما گجت نیوزی‌های عزیز در لیست زیر می‌توانید لیست مشخصات گوشی ارزان قیمت نوکیا ۳.۲ را مشاهده کنید:

  • پردازنده اسنپدراگون ۴۲۹ با ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز
  • پردازشگر گرافیکی Adreno 504
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، فلش ال ای دی و فیلمبرداری فول اچ دی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه
  • ۳۲ و ۱۶ گیگابایت ظرفیت داخلی با ۲ و ۳ گیگابایت رم و قابلیت ارتقا ظرفیت داخلی از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا سقف ۴۰۰ گیگابایت
  • جک سه و نیم میلی‌متری هدفون
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • نمایشگر IPS LCD با ۶.۲ اینچ و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ (تراکم ۲۷۱ پیکسل در هر اینچ)
  • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت
  • رادیو اف ام، قابلیت aptX، پورت میکرو یو اس بی ۲ و بلوتوث ۴.۲

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*