بررسی اولیه نوکیا 9

بررسی اولیه نوکیا 9 با دوربین اصلی پنج گانه (گجت تی وی)

گوشی نوکیا 9 پیورویو (Nokia 9 PureView) با دوربین اصلی پنج گانه در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد. ما در گجت تی وی ویدیوی بررسی اولیه نوکیا 9 را برای شما آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید و با این گوشی بیشتر آشنا شوید.

شرکت نوکیا نیز برای عقب نماندن از رقبایی مانند گلکسی اس 10 و ال جی جی 8، در نمایشگاه MWC 2019 از جدیدترین پرچمدار خود با نام نوکیا 9 پیورویو (Nokia 9 PureView) رونمایی کرد. نوکیا 9 یک تفاوت بزرگ با سایر گوشی های هوشمند دارد و آن هم برخورداری از دوربین اصلی پنج گانه است. این 5 دوربین به طور همزمان با هم عکس می‌گیرند تا بهترین و باکیفیت‌ترین عکس ممکن را به شما تحویل بدهند. البته این دوربین ضعف‌هایی هم دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

نوکیا 9 از ویژگی‌هایی چون نمایشگر 5.9 اینچی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت حافظه رم، باتری 3320 میلی‌آمپرساعتی، اندروید 9.0 و سنسور اثر انگشت داخل صفحه‌ای بهره می‌برد. ما در گجت نیوز ویدیوی بررسی اولیه نوکیا 9 را برای شما آماده کرده‌ایم تا ببینید پرچمدار جدید نوکیا چه قابلیت‌هایی دارد و آیا می‌تواند با رقبای خود رقابت کند یا خیر؟

ویدیوی بررسی اولیه نوکیا 9 پیورویو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امیدو ارم با این گوشی پا بگیره دوباره

  2. یه شاهکار بعد از چندین سال از نوکیا