ال جی جی 8 تینکیو

تریلر رسمی ال جی جی 8 تینکیو، امکانات جذاب آن را نمایش می‌دهد

گوشی G8 ThinQ به عنوان یکی از دو پرچمدار جدید ال جی با مجموعه‌ای از امکانات جذاب معرفی شد. کمپانی کره‌ای با انتشار تریلر رسمی ال جی جی 8 تینکیو، قابلیت‌های این پرچمدار را به تصویر کشیده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

یکی از قابلیت‌های جدید ال جی جی ۸ که Hand ID نام دارد، امکان شناسایی کف دست کاربر برای باز کردن قفل صفحه است. همچنین از طریق قابلیت فیس آنلاک، توانایی تشخیص چهره کاربر را هم در محیط‌های تاریک و روشن دارد.

این عملکردها به لطف یکی از دوربین‌های جلویی دستگاه که Z نام‌گذاری شده است، مدیریت می‌شوند. این دوربین از تکنولوژی ToF برای تهیه نقشه سه‌بعدی از اجسام و تشخیص فاصله آن‌ها استفاده می‌کند. به این صورت که با تاباندن نور مادون قرمز، مدت زمانی را که نور پس از برخورد به اجسام به سمت دوربین بازتاب می‌یابد، اندازه‌گیری می‌کند. البته برای آنلاک کردن گوشی، حسگر اثر انگشت هم به عنوان یک راهکار بیومتریک سنتی‌تر، در پنل پشتی وجود دارد.

همان‌طور که در تریلر رسمی ال جی جی 8 پیداست، قابلیت Air Motion نیز این امکان را به کاربران می‌دهد که اسکرین‌شات بگیرند، اپلیکیشن های دلخواه را اجرا کنند یا محتوای ویدیویی را کنترل کنند. همه این‌ها هم بدون نیاز به لمس صفحه و تنها با ژست‌های حرکتی دست انجام می‌شود.

برای گرفتن عکس‌های سلفی، کاربران می‌توانند با اتکا به قابلیت Spotlight نور لازم را به هر نقطه از تصویر اضافه کنند. امکان اِعمال افکت بوکه در پس زمینه عکس‌های پرتره قابلیت جدیدی نیست؛ اما جی 8 تینکیو این امکان را در حالت فیلمبرداری نیز فراهم کرده است.

دیگر ویژگی جذاب این گوشی، Crystal Sound OLED نام دارد که باعث پخش صدای باکیفیت، مستقیما از صفحه نمایش اولد آن می‌شود. ناگفته نماند که هنوز تاریخ عرضه و  قیمت ال جی جی 8 تینکیو، مجهول باقی مانده است.

تریلر رسمی ال جی جی 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوشی قابل تعملیه