گلکسی A30 و گلکسی A50 با نمایشگرهای Infinity-U و دوربین های فوق عریض معرفی شدند

گلکسی A30 و گلکسی A50 با نمایشگرهای Infinity-U و دوربین های فوق عریض معرفی شدند

تنها یک روز پس از افشای تصاویر زنده از گلکسی ای ۳۰ (Samsung Galaxy A30) و گلکسی ای ۵۰ (Samsung Galaxy A50) حالا سامسونگ از این دو گوشی بالا رده اندرویدی در سری محصولات گلکسی ای خود رونمایی کرده است و در ادامه مشخصات آنها را برای شما آماده کرده‌ایم.

دو مدل سامسونگ گلکسی ای ۳۰ و سامسونگ گلکسی ای ۵۰ اولین گوشی های این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شوتد که از نمایشگرهای سوپر امولد با پنل‌های Infinity-U برخوردارند و جالب است بدانید که مدل گلکسی A50 به اولین گوشی غیر پرچمدار سامسونگ تبدیل می‌شود که از سنسور اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار است. هر دو گوشی به دوربین‌های فوق عریض بر روی پنل پشتی خود مجهز شده‌اند تا شاهد قابلیت های سخت افزاری بسیار قابل توجهی بر روی آنها باشیم.

مشخصات سخت افزاری گلکسی A50 و گلکسی A30

گلکسی A30 و گلکسی A50 با نمایشگرهای Infinity-U و دوربین های فوق عریض معرفی شدند

مدل ای 50 مدل برتر این خانواده جدید محسوب می‌شود و از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با پنل Infinity-U به همراه یک سنسور اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار است. یک ساختار دوربین‌های سه گانه بر روی پنل پشتی شامل یک دوربین ۲۵ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان هنگام عکاسی پرتره با استفاده از قابلیت لایو فوکوس استفاده می شود. همچنین دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی نیز در این قسمت حضور دارد تا عکاسی از مناظر قدرتمندتر از قبل انجام شود. اما گوشی گلکسی ای 30 از یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

گلکسی A30 و گلکسی A50 به ترتیب از دوربین‌های سلفی ۱۶ و ۲۵ مگاپیکسلی برخوردار هستند تا از حیث امکانات عکاسی عکاسی به یکی از پیشرفته ترین گوشی های بالارده سامسونگ تبدیل شوند.

گلکسی ای ۳۰ و ای ۵۰ به اندروید پای مجهز می‌شوند

گلکسی A30 و گلکسی A50 با نمایشگرهای Infinity-U و دوربین های فوق عریض معرفی شدند

با توجه به این که دو گوشی گلکسی ای ۳۰ و گلکسی ای ۵۰ درست مشابه سری اس از اندروید ۹ پای به صورت پیش‌فرض برخوردارند. سامسونگ در این محصولات نیز همان قابلیت‌های هوش مصنوعی در بخش دوربین را برای کاربران فراهم کرده است. به طور مثال گوشی به طور هوشمند به شما پیشنهاد خواهد داد که به دوربین فوق عریض تغییر حالت دهید تا بتوانید از صحنه مورد نظر خود تصویر بهتری بگیرید. همچنین قابلیت Scene Optimizer در این گوشی وجود دارد تا با شناسایی ۲۰ سوژه مختلف تنظیمات مورد نیاز را به طور خودکار در اختیار کاربر قرار دهد؛ البته این قابلیت در گلکسی اس ۱۰ می تواند ۳۰ صحنه مختلف را شناسایی کند.

هر دو مدل گلکسی A50 و گلکسی A30 به باتری‌های غول پیکر ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی ای 50 شامل پردازنده ۸ هسته‌ای، ۴ و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگ ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت می‌شود و از مشخصات فنی گلکسی ای 30 می‌توان به یک پردازنده ۶ هسته‌ای، ۳ و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ و ۶۴ ظرفیت داخلی اشاره کرد. هر دو گوشی از سیستم پرداخت سامسونگ پی استفاده خواهند کرد و مدل گلکسی ای 50 می‌تواند تجربه کامل استفاده از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را نیز به کاربران ارائه دهد.

گلکسی A30 و گلکسی A50 با نمایشگرهای Infinity-U و دوربین های فوق عریض معرفی شدند

قرار است این دو گوشی بالا رده جدید سامسونگ از اواسط مارس (اواخر اسفند) و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و مدل کورال که با که با الهام‌گیری از پرتوهای پراکنده نور طراحی شده روانه بازار شود. این مدل رنگی مشابه رنگ سفید دارد و البته یک نمونه انحصاری‌تر از آن محسوب می‌شود. گویا قرار است عرضه این گوشی های جدید در کشور هند به عنوان اولین بازار جهانی اتفاق بیفتد.