بهترین و عجیب ترین رکوردهای گینس در سال ۲۰۱۸ (گجت تی وی)

بهترین و عجیب ترین رکوردهای گینس در سال ۲۰۱۸ (گجت تی وی)

ثبت رکوردهای جهانی در تمام زمینه‌ها در یک کتاب به نام کتاب رکوردهای گینس باعث شده است که میلیون‌ها نفر دست به کارهایی بزنند که در حالت عادی دیوانه‌وار، ترسناک، خنده‌دار و احمقانه به نظر می‌رسد. امروز برایتان مجموعه‌ای از عجیب ترین و بهترین رکوردهای گینس در سال ۲۰۱۸ را آماده کرده‌ایم که قطعا تماشای آنها باعث حیرت شما خواهد شد.

همه ساله شاهد ثبت رکوردهای بسیار عجیبی در کتاب گینس هستیم که با وجود این که بعضی از آنها به دلیل مهارت فوق انسانی صاحبان‌شان به ثبت رسیده‌اند، اما بعضی‌های دیگر نیز از نترس بودن و شاید هم بی‌فکر بودن ناشی می‌شوند. در ویدیوی امروز گجت تی وی می‌خواهیم به سراغ مجموعه‌ای از جذاب ترین، بهترین و عجیب ترین رکوردهای گینس سال 2018 برویم که برای ثبت هرکدام از آنها نیاز به توانایی‌های خارق‌العاده و ماه‌ها تلاش و تمرین نیاز است. از رکورد بیشترین تردستی با شمشیرهای سامورایی و بلندترین پشتک انجام شده از روی دیوار گرفته تا طولانی‌ترین پرواز انجام گرفته از روی زیپ لاین و بیشترین تعداد شنای یک دستی در عرض یک دقیقه در حالی که یک وزنه‌ی ۱۰۰ پوندی بر روی کمر قرار گرفته در این ویدیوی جذاب حضور خواهند داشت:

جالب ترین و عجیب ترین رکوردهای گینس سال ۲۰۱۸

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بعضیها شون چقدر چرت بودن

  2. چرا رکورد کاهش ارزش ریال در تاریخ معاصر ایران رو از قلم انداختید؟

    یک یادآوری می کنم برای مسئولینی که در هواب غفلت فرو رفتن و بار و بندیل رو برای فرار خودشون نبستند!!!!

    دی ماه ۹۶ که مردم اعتراض می کردند دلار ۳۷۰۰ بود، که مردم از گرانی می نالیدند و شعار مرگ بر گرانی سر می دادند!! و کارد به استخان مردم رسیده بود الان ریال به حدی ارزشش رو از دست داده که دلار داره نزدیک میشه به ۱۵ هزار تومن و این یعنی در عرض یک سال قدرت خرید مردم، یک چهارم شده!!!!!!! و خدل می دونه که کارد از استخان مردم رد شده!!!!!!

    بار و بندیل رو ببتدید!

    بترسید از مردم

    بترسییییییییید

    با سپاس

  3. جالب ترین ویدویی که دیدم