موجودات فضایی از تاسیسات هسته‌ای کره زمین بازدید می‌کنند

موجودات فضایی از تاسیسات هسته‌ای کره زمین بازدید می‌کنند و نگران هستند!

یک یوفولوژیست می‌گوید شواهد زیادی مبنی بر این وجود دارد که موجودات فضایی از تاسیسات هسته‌ای کره زمین بازدید می‌کنند و در مورد سلاح‌های کشتار جمعی نگرانند؛ به راستی آیا فرا زمینی‌ها ما را زیر نظر دارند؟

آیا واقعا موجودات فضایی بشر را ملاقات کرده‌اند؟ همانطور که بسیاری از تئوری‌ها نشان می‌دهند٬ آیا این ممکن است که تمند ما هزاران سال پیش با موجوداتی غیر از کره زمین ارتباط برقرار کرده باشند؟ این ایده که موجودات فضایی واقعی هستند٬ چیزیست که ما امروز با آن سر و کار داریم و اینکه موجودات بیگانه روی پیشرفت بشر تاثیرگذار بوده‌اند٬ چیزیست که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به آن باور دارند.

این ایده که بیگانگان واقعی هستند٬ چیزیست که چه با‌میل یا چه بی‌میل٬ در چند سال گذشته توسط دولت‌های مختلف مورد حمایت قرار گرفته است. بسیاری از اسناد محرمانه می‌توانند نشان می‌دهند که چقدر نیروهای نظامی و دولت کشورهای مختلف٬ به یوفوها و احتمال ملاقات با فضایی‌ها علاقه‌مند هستند. ویدیویی همچون ویدیوی زیر نشان می‌دهند که یوفوها تنها توسط افراد معمولی با دوربین‌های معمولی مشاهده نشده‌اند.

 

ویدیوی بالا توسط یک بوئینگ اف/ای 18 سوپر هورنت تهیه شده است.

و یوفوشناس‌ها٬ یکی از بهترین منابعی هستند که می‌گویند یوفوها واقعی هستند و در صاحبان آنها جایی به جز زمین زندگی می‌کنند. یکی از متخصصان که به واقعی بودن یوفوها اعتقاد دارد و می‌گوید موجودات فضایی از زمان بسیار قدیم ما را ملاقات می‌کنند٬ استیون گرر نام دارد.

گرر می‌گوید مدارک قوی برای حمایت از این ایده که موجودات فضایی چندین بار در بین ما زمینی‌ها آمده‌اند وجود دارد و مردم جهان را بر آن می‌دارد که به دنبال کشف حقیقت باشند. محققان این حوزه معتقدند اگرچه شواهدی قوی برای حمایت از این مفهوم که بیگانگان از کره‌ی زمین بازدید کرده‌اند٬ این قضیه برای دهه‌ها است که به دلیل حفاظت از وضعیت اقتصادی و ژئوپلیتیک٬ مخفی می‌شود. این پژوهشگر در مصاحبه‌ای با RT اطلاعات زیادی از یوفو‌ها و آنچه در حال حاضر در جهان اتفاق می‌افتد را ارائه کرده است.

ما زیر نظر موجودات فضایی

آیا آدم فضایی‌ها فقط به زمین سر زده‌اند یا همچنان ما را زیر نظر دارند؟

نه آن‌ها بازدید اولیه‌ای داشته‌اند و از زمانی که ما شروع به آزمایش بمب‌های هسته‌ای کرده‌ایم٬ به وضوح روشن است که بازدید فضایی‌ها از ما بیشتر شده است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد آن‌ها در مورد سلاح‌های کشتار جمعی ما نگران هستند.

این یک واقعیت است و ما مدارک سری زیادی را داریم که نشان می‌دهند موجودات فضایی شاهد فعالیت تاسیسات هسته‌ای ما هستند و آنچه که ما انجام می‌دهیم را زیرنظر دارند.

طبق گفته‌ای گرر هیچ یک از دولت‌های جهان فضایی‌ها را رسانه‌ای نمی‌کنند و فناوری‌ها جدیدی که وسایل حمل و نقل فعلی و منابع انرژی را منسوخ می‌کنند نیز همچنان یک راز باقی مانده است. اما چرا؟ گرر می‌گوید چون اطلاع از وجود آن‌ها می‌تواند سیستم اقتصاد کلان جهان را تضعیف کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. نه میشه تایید کرد و نه میشه رد کرد

  2. دراین بیکران میلیاردهاکهکشان وجوداردهزاران میلیاردتمدن تریلیونهاکرات وحیات فرازمینی حتی درقرآن هم اشاره کرده خداوندبه وجودموجودان وحتی انسانهای فرازمینی که عین ماهستندولی جهش یافته اند.

  3. اینها همش ساخته و پرداخته فراماسونری است از ابتدا تا انتها با این حرفها ما رو تبدیل به انسانهای دنباله رو و عوام میکنن و خودشونم همون آدم فضایی ها هستن که ما با بالا بردن سرامون خواهیم دید. هدفشان هم سیطره پیدا کردن بر مغز و روح انسانهاست تا منابع کشور هایشان رو به غارت ببرن…

  4. راز فرازمینی ها و U.F.O ها :
    دوستان … رازِ فرازمینی ها و UFO ها ، رازی است که اگر بشر به حقیقتِ آن پی برد از دست شیاطین و بدبختی هایش نجات پیدا می کند .
    راز فرازمینی ها ، راز ترازهایِ مختلف هستی و دنیاهای عظیم آنست – رازِ دنیاهای تحتانی و جهان های بهشتی است – راز فرازمینی ها ، راز سقوطی از گذشته و گرفتاری بشر در چنگال موجودات شیطانی ای است که افشای حقیقت ، به سلطنت آنها پایان خواهد داد – راز فرازمینی ها رازِ قرار دادن عینک نابینایی بر چشمان بشر ، به وسیله موجودات شیطانی است – موجوداتی که به سقوط کرده ها از جهان های بهشتی خدمت می کنند – راز فرازمینی ها ، راز گرفتاری بشر در زمان و مکان ( به صورت محدود ) کنونی است – راز فرازمینی ها رازِ آزمونی است که همه چشم دوخته اند که آیا بشر می تواند بر فریبِ نژادهای شیطانی ( مانند رپتایل ها ) پیروز شود و خود را نجات دهد – راز فرازمینی ها ، راز جدا کردن ما از برادران و خواهرانمان در سطوح بسیار روحانی و پیشرفته ترازهای بعدی است …

    در این کتاب به تدریج با حقایق ( تا حد دانسته هایم ) آشنا خواهید شد …

    نکته : ترازهایِ هستی
    جهانی که ما در آن زندگی می کنیم شامل محدوده وسیعی از ارتعاشات است شبیه به این است که چندین جسم هم شکل ( ولی با ماهیت های متفاوت ) درون هم قرار داشته باشند – هر محدوده از ارتعاشاتِ جهان ما ، محلِ زندگی دسته های مختلفی از موجودات است – ارتعاشات پایین ( منفی ، حیوانی ، نفسانی ) ناحیه هایی هستند که شیاطین در آنها مقیم اند ( به این محدوده جهان های زیرین گفته می شود ) – ارتعاشات بالا ( جهان های بهشتی ) مکان هایی هستند که فرشتگان ، ارواح مومنین ، عرفا و فرازمینی های طریق نور در آنجا حضور دارند .
    حال می بینیم خارج از این نکته که شیاطین و اجنه شیطانی پناهگاههای زیرزمینی ای هم دارند و حتی سیارات دیگری که در آنها بیشتر سکونت دارند ( و البته عده ای از آنها در نقاطی مانند زیرِ زمین ، محبوس شده اند ) – آنها در همین دنیایی که ما زندگی می کنیم قرار دارند – البته در ارتعاشی متفاوت از ارتعاش نیمه معنویِ دنیای ما ( شبیه به این است که حائلی بین ما قرار دارد ) – تمام تلاش آنها این است که با به فساد کشیدن ما ، حائل را رد کنند و دنیای ما را برای حضورِ کاملِ خود بهینه کنند .

    نکته : حرکت از ترازِ ما به ترازهای پایین و بالا ، با نوعی معرفت ( و احساسِ ) سقوط و تعالی همراه است – مثلاً اگر قرار باشد ما به ترازِ شیاطین وارد شویم شناختی شبیه به نوعی سقوط به پایین ( سقوط به تاریکی ) به ما دست خواهد داد – و در صورتی که روحمان به تعالی برسد و واردِ ترازهای روحانی شویم ( ارواح مؤمنین ) ، نوعی معرفت به ما دست خواهد داد شبیه احساس بالا رفتن و عروج به آسمان ( یادتان باشد بشر هنوز چیز زیادی از حقیقت نمیداند . )
    نکته : برای اینکه ذره ای از شگفتی هستی را دریابید ( و دچار سوء تفاهماتِ مربوط به جملات قبلی هم نشوید ) مثالی میزنیم – مثال : اگر انفجار بزرگی در هستی اتفاق افتد و همه سیارات تکه تکه شوند ترازهای بالا ( جهان های بهشتی ) هیچ آسیبی نخواهند دید ( این دقیقاً اتفاقی است که در زمان قیامت کبری اتفاق خواهد افتاد )
    توجه : سعی کنید مطالب کتاب را به عنوان شروعی برای پیشروی در نظر بگیرید نه کلامی که حقیقت نهایی است – گفته های کتاب ، برداشت کنونی ام از هستی هستند نه بیش .
    حقیقتِ جهانهای هستی ، برای ارواح بزرگ چیزی است شبیه یک سلوک درونی – شبیه آگاهی خدا و انسان ( به عنوانِ روح خدایی ) از ماهیتِ شگفت انگیز درون خود .
    هر چه در بیرون و درون وجود دارد تجسمِ خلاقِ روحِ خداوند است روح خلاقی که در درون همه ما و همه دیگر موجوداتِ هستی وجود دارد – عظمت انسان ، عظمت بینهایتِ روحِ خداییِ درونش است – روحی که در صورت شناخت و معرفتِ خود ، قدرتی نامحدود ( مانند قدرت خدای بزرگ ) پیدا خواهد کرد – در واقع مفهومِ جانشین خدا بودنِ انسان همین است ( افرادی مانند علی (ع) – یا حضرت مسیح پی به ارزش حقیقی انسان ها بردند و با توکل بر ذات احدی ، قدرت های الهی از خود بروز می دادند – در حال حاضر اولیاء الهی ( و معمولاً ناشناسی ) هستند که به درجات رفیعی رسیده اند . )
    همه آنها که معرفت بالایی بدست آورده اند در حیرت وستایش ذات کبریایی خدا و بزرگیِ روح خداییِ درونِ خود فرو رفته اند .
    نکته : جهانهای بالای هستی ، ( حداقل ) شامل سه دسته از مکان ها باشد :
    1- دسته اول … شاملِ دیگر کرات مسکونی همین عالم است – که موجوداتی بسیار پیشرفته و متعالی در آنها زندگی می کنند – هر چند این موجودات معمولا از نظر ارتعاشی ( درجه معنوی ) در سطوح دیگری قرار دارند – یعنی اگر در کنار ما باشند قدرت دیدن آنها را نداریم در حالی که آنها ما را می بینند ( به علت محدودیت های دامنه دید چشم انسان معمولی – نه انسان های صاحب مقامات معنوی ) – ولی درکل همه در یک دنیا قرار داریم ( البته آنها که در ارتعاشات بالاتری قرار دارند دنیا را بسیار کامل تر درک می کنند . ) – واضح است در این حالت …یک کوه… هم برای ما و هم برای آنها …یک کوه… است .
    2- دسته دوم … شامل جهان های موازی با جهان ماست – پس ممکن است یک نقطه که برای ما یک قله باشد برای جهانی موازی با جهانِ ما ، یک دشت صاف باشد – یا در جایی که شهری قرار دارد برای جهان موازی با ما دریاچه ای قرار داشته باشد .
    3- دسته سوم … جهانهای دیگری بغیر از دنیای ماست ( شبیه به این است که ما و آنها هر کدام در یکی از حباب های زیر قرار داشته باشیم ) – در شکل زیر هر حباب حاویِ تعداد غیرقابل شمارشی از کهکشان ها در لایه های مختلف است .

    خلقتِ پروردگار چنان پیچیده است که ممکن است حالات دیگری هم وجود داشته باشد – یا حالات فعلی تکامل یابند و حالات جدیدی به وجود بیاید .
    ( به نظر می رسد ) وجود اصطلاحاتی مانند هفت زمین و هفت آسمان در مکاتب و مذاهب ، نشانه سطوح ارتعاشی مختلف و جهانهایِ پایین و بالا باشد .

    نکته : شبیه تصوری که ماهی آبِ سرد نسبت به آبهای گرم دارد ( برای ماهی آب سرد ، آب گرم یک جهنم واقعی است ) – برای شیاطین ( به علت سقوط به محدوده های زیرین ) جهان های روحانی بسیار عذاب آورند – آنها تابِ تحملِ فضاهای نورانی را ندارند – آنها آنقدر دچار بدبختی شده اند که لطف الهی را عذابی واقعی می پندارند .
    لطف خدا به آنها که سقوط کرده اند ممکن است بصورت شدیدترین عذاب احساس شود ( تفسیر می شود . )

    UFO=unidentified flying object
    نکاتی درموردِ U.F.O سواران و علت سکوت آگاهانِ ماجرا
    • اشیاء ناشناس پرنده ( UFO ) ، اکثرا وسایل ترابری هستند که از دنیاهای فوقانی یا تحتانی ، به این سو ( دنیای ما ) وارد شده اند . . .
    • عده ای از UFO ها … برای کمک ، مراقبت ، سرکشی و سایر ماموریت ها … از جهانهای بالا ( جهان های بهشتی ) به دنیای ما وارد می شوند – انسان های متعالی با توجه به انرژی این اشیاء پرنده ، قادر به تشخیص آنها هستند ( توانایی ای که چشم برزخی ، چشم سوم ، چشم درون ، آجنا چاکرا و … گفته می شود . )
    • عده ای از اشیاء ناشناس پرنده ( UFO ) وسایل ترابری هستند که بر اثر ایجاد حفره میان جهان ما و جهانِ شیاطین (به خاطر انجام اعمالِ منفی توسط بشر ) از دنیاهای تحتانی ( از نقطه نظر فرکانس ) به این سو ( دنیای ما ) وارد شده اند – دنیاهای تحتانی محل زندگی موجوداتی است که به جنیان شیطانی شهرت دارند ( و تعداد خارج از تصوری موجودات دیگر ) – جالب است بدانید این اشیاء ناشناس در مناطقی مانند آمریکا و انگلستان چندین برابرِ دیگر نقاط دنیا دیده می شوند ( علت سرکشی شیاطین از هم پیمانان غربی خود + حجم عظیم انرژی منفی تولید شده از ماده گرایی ، فساد و … است – بر اثر مبارزه بزرگی که انسان های آزاده این کشورها براه انداخته اند و افشاگری هایِ دوستان فرازمینیِ بشر ، مدتی است شرایط رو به تغییر گذاشته است … )

    • بدون تردید دسته دیگری از U.F.O ها تکنولوژی پیشرفته کشورهایی مانند آمریکا می باشد . ( کلیپ های فراوانی از آزمایش و پرواز این وسایل موجود است + اقرارِ دانشمندان و خدمه این نهادهایِ سری )

    این تکنولوژی ها ، از دو کانال توسعه پیدا کرده اند :
    1- مهندسی معکوس رویِ سفینه های سقوط کرده فرازمینی ها ( شروع از رازول )
    2- کمک های دریافت شده از گری ها و رپتایل ها و …
    حال بهتر می دانید که چرا جماعت دولت مخفی ، در مورد حقیقت پشت پرده UFO ها سکوت کرده اند ( آنها حقیقتا در حال پیاده سازی پروژه های خود هستند پروژه هایی که سبب می شوند در نهایت مرزها برداشته شوند و موجوداتی به دنیای ما وارد شوند که از بشرِ به تکامل روحی نرسیده ، قدرت بیشتری دارند . ) – هدف از گسترش و تبلیغ بی سابقه اعمالی مانند روابط نامشروع ، این است که این اعمال آنقدر بدیهی و عادی شوند که فرکانس بعد ما و ابعادی که شیاطین در آنها ساکن اند همسان گردد – بعبارتی مرزها برداشته شوند – امیدوارم درک کرده باشید که مبارزه شدیدِ آنها با تعالیمِ معنویِ راستین ، به بهانه هایِ عوام فریبانه ای مانند حقوق بشر ، به چه هدفی صورت می گیرد .
    و دقیقا به همین دلیل ، شیاطین سده هاست مشغولِ وارد کردن انحرافات مختلف به درون جوامع معنوی هستند – آنها قصد دارند جوامع معنوی را آنقدر از مسیر درست منحرف سازند که چیزی جز پوسته ای زیبا باقی نماند .
    نکته : جملات آخر ( درباره حقوق بشر ) به معنیِ عدم صداقتِ همه افرادی که سخن از حقوق بشر می زنند نیست – در واقع هرگاه از عبارت حقوق بشر ، استفاده ابزاری شود و هدفِ پشت پرده مساله ای مانند گسترشِ فحشاء باشد باید در صداقت گوینده سخن شک کنیم و امکان ارتباط گوینده را با جریان های پشت پرده در نظر بگیریم .
    نکته : تعدادی از فرازمینی ها ، در همین ترازی ( سطحی ) که ما بسر می بریم بسر می برند .
    گفتیم عده ای از U.F.O ها ، برای ماموریت هایِ کمک ( به بشر وسیاره ) اینجا هستند ( معمولا به صورت نامرئی ) در زیر فهرستِ چند عملیاتِ دوستانِ فرازمینی ( به گفته خودشان ) دیده می شود :
    +بیش از ده بار ممانعت از تلاش مفسدان جهانخوار (Illuminati) برای استفاده از کلاهکها و بمب های اتمی ، تحتِ عنوان حملات تروریستی ، که مرگ و خرابی ای بیش از “۱۱- ۹ (حملات تروریستی ساختگی به برجهای دوقلوی نیویورک در سال ۲۰۰۱)” به بار می آورد.
    ( بر اساسِ اسناد کامل و مفصل افشاء شده ، حملات به برجهایِ دوقلو و بسیاری از اتفاقاتِ دیگر در سطح جهان ( مانندِ حادثه سقوط جراثقال مکه ) ، کاملا زیر نظر ایلومیناتی و دولت سایه اتفاق می افتند – آنها قصد داشتند عملیاتی شبه تروریستیِ ساختگیِ بزرگی با استفاده از کلاهک های اتمی راه بیندازند ( با انتشار اخبار دزدیده شدن کلاهک های اتمی بوسیله تروریست ها ) و بدین وسیله ، شروع به اعمال یکسری عملیات بزرگ در جهان کنند – یکی از این عملیات ها ، پروژه تسخیر کشور ایران بوده که در پیام های فرازمینی به آن اشاره شده – دوستان طریق نور با قدرت جلوی این خیانت آنها را گرفتند – هم با مطلع سازیِ مردم و هم با جلوگیری از اجرایِ عملیات توسطِ سیاهکاران )
    +رادیو اکتیو ساطع شده از تاسیسات اتمی آسیب دیده ژاپن می توانست میلیونها نفر را کشته و بیمار کند ، اگر خدمه سفینه های ما بطور چشمگیری میزان مرگ آوری آنرا کاهش نداده بودند.
    +هیچ موجود آبزی در محدوده کیلومترها اطراف سکوهای حفاری نفت در خلیج مکزیکو که بخشهایی از مواد سمی نفت خام را درون آب روان می کردند ، نمی توانست زنده بماند ، اگر خدمه سفینه های ما بطور مرتب آن محدوده را پاکسازی نمی کردند.
    +آنها همچنین سموم تسلیحات ، زواید صنعتی ، زواید اتمی انبار شده (در زیر زمین که به آبهای زیر زمینی نشت می کنند) ، کمتریال ( مواد سمی که همه روزه بوسیله هواپیماهای بی نام و نشان روی شهرها و مناطق مسکونی و پر جمعیت پاشیده می شود) و دیگر مواد سمی آلوده کننده زیر زمینی وآبهای اقیانوسها ، را بطور منظم کاهش می دهند.
    +خدمه سفینه های ما ، در فواصل دور و نزدیک ، قطعات آسمانی و نیز مواد زاید قطعات ساخت بشر در فضا را که در صورت برخورد با جو کره زمین می توانند آسیبهای گسترده ای ببار آورند ، از مسیر منحرف و یا متلاشی می کنند.
    +خدمه سفینه های ما با ایجاد یک شبکه الکترومگنتیگ در اطراف کره زمین ، صدمات مالی و جانی زمین لرزه ها را تا حد امکان کاهش داده اند ، بی آنکه در میزان انرژی منفی آزاد شده ناشی از لرزشها ، تغییری حاصل آید.
    +خدمه سفینه های ما توفانهای شدید را به مناطق غیر مسکونی هدایت می کنند ، مگر آنکه مناطق مورد نظر (مسکونی) نیاز به پاکسازی و تصفیه ای داشته باشند که با آب عملی گردد ( منظور آنها پاکسازیِ انرژیِ منفیِ مناطقی از سیاره زمین است که به علتِ سابقه تاریخیِ جنگ و خونریزی هایِ گذشته بر جای مانده است . )
    + و یکی از بزرگترین مأموریت ها ،منحرف ساختن و کاهش سرعتِ نیبیرو – با کمک فضاپیمایِ کرولیان ( Krulian ) …
    سیاره نیبیرو قرار بود از نزدیکی زمین رد شود گرانش این سیاره ممکن بود فاجعه ای معادل انفجار همزمان تعداد زیادی بمب اتمی ایجاد کند – ممکن بود صفحاتِ تکتونیک
    حرکت شدیدی کنند و آتش فشانهای زیادی سربرآورند …
    در سایت یوتیوب فیلم عبور این سفینه غول پیکر از مقابل خورشید وجود دارد …
    شکل زیر را ببینید و متن را بخوانید ( ترجمه بر عهده شما )

    – Before answering questions, I have good news! Surprisingly, scientists from the Community Galactica, with the aid of large spacecraft from the Krulian community, which I had mentioned some time ago to be doing research on
    your Sun, one of the largest spaceships known, with a crew consisting of a society of 80 million people, decided by
    an advanced study of a plan to reduce the speed of the Nibiru System in almost 13 months and then put it in the
    correct orbit and accelerate it again. The Krulian spacecraft has this possibility because it is 30 times larger than
    your planet Jupiter and possesses a power tractor to act as a large celestial body. Taking two months to cross the
    solar system, they may hamper the system Nibiru 13 months until its passing abeam of the Earth. Eleven months is
    the maximum period of deceleration, after which it will have to be accelerated again to follow their original route
    that is, pass on the inside of your solar system as predicted by the cosmos. Possibly not going quite as close to your planet, which will already be suffering from the magnetic reversal and increased solar activity in the period. It is a
    preliminary study, but we are happy with this possibility, and we hope that this plan is put into practice.

    * گله از آنها که همه فرازمینی ها را بد انگاشتند ، به دلایل زیر :
    1- گنجاندن همه فرازمینی ها در دسته بدخواهان ( در شرایطی که قران و احادیث هم اشاراتی به وجود هر دو گونه فرازمینی های مثبت و منفی دارند ) ستمی است بسیار بزرگ هم در حق فرازمینی های خیرخواه بشر و هم در حق بشر – این بد انگاری همچنین مسدود کردن دروازه علومی است که می توانیم از آنها فرا بگیریم ( در صورت برقراری ارتباط سازنده با آنها ) – و تایید همه آنها ( نژادهایِ منفی ) هم یک ساده لوحی نابخشودنی است زیرا آسیب هایی غیر قابل بازگشتی ایجاد خواهد کرد .
    2- باور کنید دشمنان کشورِ معنوی ما تلاش خود را می کنند که مبادا کشورهایی مانند ایران به فکر ارتباط برقرار کردن با فرازمینی های طریق نور بیفتند . بسیاری مواقع ما از حمایت های بی دریغ آنها ( بصورت ناآگاهانه ) برخوردار بوده ایم – دشمنان حقیقی بشریت از این می ترسند که با برقراری ارتباطی سازنده میان ما و فرازمینی های خیرخواه ( قدرت های پشت پرده ) ، حمایت های آنها از ما بیشتر شود و با کمک آنها ما بر مشکلاتی که نیروهای شیطانی حاکم بر زمین ( یعنی رپتایل ها ، گری ها و … ) برای ما درست کرده اند غلبه کنیم .

    با توجه به اینکه یکی از منابع این کتاب ، پیام های منتسب به فرازمینی ها می باشد لازم است توضیحاتی در این مورد تقدیم شما گردد …

  5. اون هایی که باور ندارند کسانی هستند که از اول عمرشون سرشون پایین بوده متاسفانه.
    اگه یکم سرتون رو بالا بگیرید و گاهی به آسمان خیره بشید و شانس بیارید چیزایی می‌بینید که هیچ گونه توضیحی جز واقعیت پشتون نیست.
    بنده خودم ۲۱ سال پیش با چشم مسلح اجسامی قرمز رنگ رو در حین ورود و خروج روی کره ماه دیدم!
    بعد شما میای میگی تخیل؟
    واقعا که متأسفم برای عده ای که مغزشون اندازه نخوده.
    حیفه نخود…

  6. من همچین خیالی نمیکنم

  7. ن بابا این چیزا چرتو پرته هیچی ثابت نشده

  8. درود دقیقا میشه گفت موجودات فضایى از تمامى نقاط زمین دیدن کردن حتى در کره ماه بخصوص در ماموریت آپولو 11 که چند سفینه ى این موجودات بیگانه توسط دوربین نیل آرمسترانگ خدا بیامرز که حال فیلم بردارى بود شکار شدن!!
    🙂

  9. آذم ها علاقه عجیبى به داستان و تخیلات و افسانه ها دارن، در طول تاریخ همیشه عاشق چیزهاى غیرواقعى اما لذت بخش بودیم و همیشه از دیدن حقیقت فرار کردیم.